رییس انجمن قطعه سازان عنوان کرد؛

آخرین وضعیت قراردادهای پسابرجامی خودرو

تعدادی از قراردادهای شرکت مشترک سایپا - سیتروئن منعقد شده است و انتظار می رود طی چهار ماه آینده نخستین محصول آنها وارد بازار شود.

آخرین وضعیت قراردادهای پسابرجامی خودرو

محمدرضا نجفی منش رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور با اشاره به قراردادهای خودرویی پسابرجامی، گفت: تعدادی از قراردادهای شرکت مشترک سایپا - سیتروئن منعقد شده است و انتظار می رود طی چهار ماه آینده نخستین محصول آنها وارد بازار شود.
وی افزود: پژو 301 ایران خودرو خط تولیدی مدرن و عالی دارد و امیدواریم این خودرو نیز تا پایان امسال روانه بازار شود و مطابق شنیده ها کارشناسان شرکت رنو نیز هفته آینده سایت «بن رو» ساوه را تحویل گرفته اند و کار تولید خودرو در این سایت نیز آغاز خواهد شد.
رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان کشور ابراز امیدواری کرد با تحرکات انجام شده و افزایش عمق داخلی سازی خودروها، رونق و حرکت رو به جلوی صنعت قطعه سازی را شاهد باشیم.
وی بطور نمونه با اشاره به شرط گذاشتن هندی ها برای ورود یک خودروساز چینی به این کشور و تاکید آنها بر هندی بودن 80 درصد قطعات خودرو، تاکید کرد: با توجه به توان و تخصص بالای قطعه سازان ایرانی، انتظار می رود در قراردادهای خودرویی با خارجی ها همچون هندی ها از این فرصت ها استفاده کنیم.

منبع: ایرنا

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها