نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن در گفتگو با خبرفوری:

دولت و قوه‌قضائیه سریع‌تر خودروهای خریداری شده را از گمرک خارج کنند

نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن گفت: ارز برای کالاهای اساسی به سختی تأمین می‌شود و در حال حاضر ارزی برای واردات خودرو نداریم.

دولت و قوه‌قضائیه سریع‌تر خودروهای خریداری شده را از گمرک خارج کنند

سیدجواد حسینی‌کیا در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: خودروهایی که در گمرک وجود دارد واردات آنها از حیث قانونی درست پیش نرفته و ثبت سفارش به موقع انجام نشده است.

وی با این حال ادامه داد: دولت و قوه قضائیه باید ماشین های خریداری شده را سریع تر وارد بازار کنند.

مشروح گفتگو را در ادامه دنبال کنید.

منبع: خبرفوری

76

حجم ویدیو: 1.84M | مدت زمان ویدیو: 00:01:47 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • محمد
    0

    قوانین گمرک نیاز به تحول و بازنگری دارد اگر عده ای متوجه شوند می شود زورکی کالا وارد کرد دست بکار خواهند شد یکی از راهکارها اینست که دولت راسا خود روها را در بازار بفروشد و فقط آورده وارد کننده بدون سود به او بپردازند

  • علی
    0

    وارد کنید برا خودتان ... با قیمت پراید دویست میلیونی که این به ما نمی رسه... اگر سوار بشید یه جور حالشو می برید. اگر هم بفروشید یه جور دیگر... در هر صورت این نفع برای خودتان مسئولان کشور هست.

  • ناشناس
    0

    تاکتیک تجار وطن پرست بخش خصوصی! هی تجار با انصاف و بخش خصوصی فداکا، اجناس و کالاهای لوکس را در اوج تحریم ها بر اساس سیاست دور زدن تحریم ها می خرند و وارد می کنند و بعد از مدتی با فشار اوردند به دولت همان کالاهای لوکس به چند برابر قیمت در بازار ایران به فروش می رسانند! ارز این کالاهای لوکس ۴۰۰ کانتیر لوازم خانگی بوش، سامسونگ کره ای و خودروهای لوکس چگونه برای واردات تامین می شود؟ مطابق بخشنامه بانک مرکزی هر فرد ایرانی تنها ۲۰۰۰ دلار یکبار در سال انهم با ارائه کارت ملی می تواند دریافت کند.

  • کاربر ناشناس
    0

    چقدر کشور بدبخت و بیچارهای شدیم که خودروهای روز دنیا که در کشورهای دیگر جز وسایل اولیه زندگی است در کشور ما کالای لوکس و جز ارزوهاست خدا لعنتتان کند به نام دین با این کشور چه کردید

  • رضا500
    0

    مواددارویی وسرم ها وقرص راواردنکنید ولی خودروهای دلار4200جهانگیری راواردکنیدتاحسن واسحاق زندان نروند.

  • ابوالفضل
    0

    تا لامبورگنی هم جاداره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها