متلاشی شدن باند سارقان در شاهرود/ ۲سارق غیر بومی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شاهرود از متلاشی شدن باند سارقان در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا دو سارق غیر بومی دستگیر شدند.

متلاشی شدن باند سارقان در شاهرود/ ۲سارق غیر بومی دستگیر شدند

سرهنگ علی شائینی صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه شناسایی سارقان اماکن خصوصی در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ بسیج این شهر قرار گرفت، ابراز داشت: پیگیری‌های هدفمند و کار تحقیقات گسترده برای شناسایی سارقان انجام شد.

وی ضمن بیان اینکه طی عملیات غافلگیرانه دو سارق غیر بومی دستگیر شدند، افزود: میانگین سنی این افراد سی تا چهل سال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه این افراد دارای سابقه کیفری و اعتیاد به مواد مخدر بودند، ابراز داشت: در بازرسی از محل اختفای این متهمان مقادیر قابل توجه از لوازم سرقتی کشف و ضبط شد.

شائینی ضمن بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان امر یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: پرونده متهمان تشکیل و به دادسرا ارجاع داده شد.

وی ضمن بیان اینکه متهمان به انجام پنج فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند، افزود: از شهروندان تقاضا داریم نسبت به ایمن کردن ساختمان خود و نصب تجهیزات حفاظتی اقدام کنند تا عرصه بر سارقان تنگ شود.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها