انتشار تصاویر نامتعارف در پوشش فروش لباس

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر نامتعارف در پوشش فروش لباس می نمود؛ خبر داد.

انتشار تصاویر نامتعارف در پوشش فروش لباس

سرهنگ یوسف شاکری با اعلام جزئیات این خبر اظهارداشت : در راستای رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا استان خراسان شمالی فعالیت صفحه‌ای در شبکه اجتماعی که در حوزه فروشندگی لباس اقدام به انتشار تصاویر نامتعارف می‌نمود و  از تعداد دنبال‌کننده‌های بسیاری برخوردار بود ؛ مشاهده شد ؛لذا مراتب در دستورکارکارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. 

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرکننده گرداننده صفحه مذکور دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی افزود: متهم به همراه پرونده و مستندات جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی انقلاب شهرستان بجنورد گردید. 

سرهنگ یوسف شاکری به شهروندان هشدار داد : از انتشار تصاویر نامتعارف در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند و همیشه از نرم‌افزارهای امنیتی برای دستگاه‌های خود استفاده کنند.

وی:خاطر نشان کرد : عموم مردم می توانند  در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir  قسمت ثبت گزارش‌ها مردمی آن را ثبت نمایید و یا با شماره‌تلفن 096380 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سؤالات شهروندان هستند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    توی خیابون ها رو برین ببینین با چه وضعی دختران و زنان بیرون میان حالا گیر دادین به خیاط و فروشگاه!؟
    دیروز خانمی دیدم زیر گلویش تا فلان جا یعنی قشنگ نیم‌تنه تنش بود تاپ نصفه و فقط شکمش پوشیده بود بالاتنه باز بود با شلوار جین پاره کوتاه حالا روسری نداشت بماند به خدا همه جایش دیده می‌شد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همینو بگو! تو دانشگاه با بلوز یا کاپشن شلوار میرن سر کلاس!!!اون خدابیامرز بنده خدا که هم شالی به سر داشت و هم لباسش بلند و گشاد بود اما این روزها به بهانه اون یه جورایی دارن از آب گل آلود ماهی می گیرن که بیا و ببین!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها