مجرم فراری پس از یک سال در اهواز دستگیر شد

فردی که به جرم کلاهبرداری از شهروندان به مدت یک سال متواری بود، با تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی اهواز دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

مجرم فراری پس از یک سال در اهواز دستگیر شد

سرهنگ سیروس دریکوند، رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: حدود یک سال قبل چند مورد شکایت مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان توسط یک نفر، بلافاصله موضوع از طریق کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اهواز به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او می‌گوید: علی رغم تلاش‌های بی وقفه کارآگاهان، این فرد تا کنون متواری و تحت تعقیب قرار داشت، با اقدامات اطلاعاتی که کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت مستمر در دستور کار خود داشتند، متهم بعد از یک سال دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ دریکوند ادامه داد: این فرد آخرین بار با افتتاح بنگاه املاک صوری در شهرستان‌های مختلف به جرم کلاهبرداری، فروش مال غیر، استفاده از سند مجهول و جعل فروش ملک به چند نفر کلاهبرداری کرده بود، این فرد در نهایت با ۲۳ شاکی بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: پلیس به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد تا مجرمان و هنجارشکنان به راحتی امنیت و آرامش را در جامعه مختل کنند، از شهروندان در خواست می شود تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها