دستگیری ۱۴ نفر از اراذل و اوباش تبریز

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری ۱۴ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در شهرستان تبریز خبر داد.

دستگیری ۱۴ نفر از اراذل و اوباش تبریز

سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه و مقابله با اراذل و اوباش، ماموران امنیت عمومی استان ازحضور و فعالیت مجرمانه اراذل و اوباش در سطح شهرستان تبریز که اقدام به زورگیری،اخاذی،شرارت، سرقت به عنف و ایجاد رعب و وحشت و رنجش خاطر شهروندان و آرامش مردم شریف تبریز را سلب کرده بودند، مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اشراف اطلاعاتی،محل شرارت این اراذل و اوباش شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات موفق پلیسی ۱۴ نفر اراذل و اوباش سابقه دار که دارای چند فقره سابقه کیفری و قتل دارند،دستگیر و از آنان تعداد ۴ قبضه سلاح کمری، تعدادی قمه و سلاح سرد و همچنین ۲ دستگاه موتور سیکت سنگین قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار محمدی با بیان اینکه طرح مبارزه با اراذل و اوباش روزانه ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس به افراد هنجار شکن اجازه عرض اندام نخواهد داد و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در پایان ضمن تشکر از همکاری و تعامل مردم با پلیس تاکید کرد:شهروندان هروقت و در هرجا نیاز باشد با فوریت های ۱۱۰ پلیسی تماس بگیرند تا همکاران پلیس با اقدامات فنی و علمی افراد هنجارشکن و مخل نظم و امنیت عمومی را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دهند.

منبع: عصر تبریز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها