دستگیری عاملان ترس و وحشت در تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری ۳ اراذل و اوباش و پایان قدرت نمایی آنها در عملیات مقتدرانه پلیس امنیت عمومی خبر داد.

دستگیری عاملان ترس و وحشت در تبریز

سردار ‌علی محمدی ‌در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه تعدادی اراذل و اوباش در یکی از محلات تبریز و ارتکاب فعال مجرمانه از جمله تهدید، عربده‌کشی و تخریب، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی اراذل و اوباش و محل اختفای آنها افزود: در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه ماموران پلیس امنیت عمومی تعداد 3 اراذل و اوباش دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمدند.

سردار محمدی‌ با تاکید براینکه برخورد و مبارزه با اراذل اوباش از مطالبات شهروندان است، تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد آسایش عمومی جامعه را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در پایان با بیان اینکه اراذل و اوباش دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل شدند،خاطرنشان کرد: پلیس استان با تمام توان در خدمت امنیت و آرامش شهروندان بوده و مردم در صورت مشاهده هرگونه شرارت و ناامنی مراتب را در ارع وقت با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اگه درست بود کلاغ ها یه چیز دیگری میگن رسیدگی وپیگیری خوب نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها