دستگیری چهار اوباش مسلح در البرز

فرمانده انتظامی البرز گفت: چهار اوباشی که در درگیری خیابانی اقدام به حمله مسلحانه به سمت یکی از شهروندان کرده و او را مجروح نموده بودند توسط ماموران سازمان اطلاعات فراجا در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری چهار اوباش مسلح در البرز

سردار حمید هداوند  روز دوشنبه اظهار کرد: ششم بهمن ماه سال جاری خبر وقوع یک فقره درگیری مسلحانه در پارک هاشمی منطقه مهرشهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و عوامل کلانتری ۲۲ مهرشهر برای بررسی موضوع اعزام شدند.
وی افزود: بررسی اولیه ماموران حکایت از این داشت که افرادی ناشناس با سلاح گرم اقدام به مجروح نمودن یکی از شهروندان کرده و به سرعت از منطقه متواری شده اند.
فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد در ادامه تلاش ماموران کلانتری یکی از متهمان شناسایی و دستگیر و برای انجام تحقیقات تخصصی متهم به مقر سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز منتقل شد.
وی بیان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی با معرفی سایر عوامل دخیل در این درگیری مسلحانه، علت وقوع این نزاع را نگاه خیره فرد مجروح در یک مراسم عروسی عنوان کرد.

هداوند اضافه کرد : به رغم اینکه متهمان پرونده با اطلاع از تحت تعقیب بودنشان از محل سکونت خود گریخته بودند، با تلاش بی‌وقفه ماموران سازمان اطلاعات سه متهم دیگر این پرونده در مناطق مختلف استان شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

دستگیری عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی توسط پلیس فتا البرز

رییس پلیس فتا البرز گفت: فردی که با تهیه تصاویر خصوصی یکی از شهروندان اقدام به ارسال پیام های تهدید آمیز در بستر فضای مجازی کرده و در ازای حذف تصاویر درخواست انتقال ارز دیجیتال داشت، توسط پلیس فتا البرز در یکی از استان‌های شمال غرب کشور دستگیر شد.

سرهنگ رسول جلیلیان اظهار کرد : به دنبال ارجاع یک فقره پرونده اخاذی در فضای مجازی با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی به پلیس فتای استان، تیمی ویژه از کارشناسان زبده پلیس فتا بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات فنی و پلیسی صورت گرفته مشخص شد که یکی از آشناهای شاکی پرونده با تهیه تصاویر خصوصی وی از طریق پیام رسان واتساپ به نام برده پیام ارسال کرده و قصد اخاذی ارز دیجیتال از وی را داشته است.

جلیلیان بیان کرد: در ادامه با شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از استان‌های شمال غرب کشور، با همکاری پلیس فتا آن استان نامبرده دستگیر و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا استان البرز منتقل شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    چهار اوباش!!!

  • علی
    0

    هرروز خبر از دستگیری اوباش این فرمون پیش بره که نصف ملت ایران تو زندونن مگه مملکت چقدر اوباش داره در گنبد کاووس ۹۶ تا تحت تعقیب بودن یکجا گرفتن مسخره نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها