پایان تیراندازی و وحشت آفرینی 5 شرور مسلح در بهارستان

مردان شرور که با تیراندازی و عربده کشی باعث رعب وحشت شهروندان یکی از محله های بهارستان شده بودند با تلاش کارآگاهان پلیس امنیت مخفیگاه آنها شناسایی و همه ی آنها دستگیر شدند.

پایان تیراندازی و وحشت آفرینی 5 شرور مسلح در بهارستان

 سرهنگ محمد عسکری نیا با اشاره به استمرار اجرای طرح ضربتی مقابله با  اراذل و اوباش ، اظهارداشت:طرح امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله های جرم خیز بهارستان با هماهنگی مرجع قضائی اجرا می شود.

وی گفت: مدتی پیش به دنبال گزارش نزاع خیابانی وتیراندازی  ۵شرور مسلح در یکی از محله های بهارستان که باعث رعب و وحشت مردم شده بود با تلاش پلیس امنیت مخفیگاه این 5 شرور شناسایی و همه آنها دستگیر شدند.

عسگری نیا با بیان اینکه از مخفیگاه این اراذل واوباش یک قبضه سلاح کلت کمری و تعداد قابل توجهی فشنگ جنگی کشف شده است یاد آور شد : طرح های ارتقای امنیت اجتماعی با جدیت کامل از سوی پلیس ادامه دارد و ارتقای امنیت و آرامش مردم در الویت کار پلیس است.

وی با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ گونه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد، خاطرنشان کرد: با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت شرکت در نزاع های دسته جمعی را در پرونده کیفری خود دارند؛ تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها