حمله سارقان چاقو به دست به پلیس در شرق تهران

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند 5 نفره سارقان تلفن همراه و اعتراف متهمان به 20 فقره موبایل قاپی خبر داد.

حجم ویدیو: 6.93M | مدت زمان ویدیو: 00:03:12 | دانلود ویدیو

سرهنگ امیرهوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: روز گذشته تیم عملیاتی کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی بودند که راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، در حال پرسه زنی بی هدف و زاغ زنی شهروندان مشکوک شدند و موتورسواران را زیر نظر گرفتند.

وی با اشاره به اینکه موتورسواران در همین هنگام از شهروندی موبایل قاپی و به سرعت از محل گریختند افزود: بلافاصله ماموران وارد عمل شدند و با اجرای طرح مهار در یک عملیات ضربتی پس از مدتی  تعقیب و گریز  موتورسیکلت متهمان را متوقف کردند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهمان که توجهی به فرمان های پلیسی نمی کردند در گام آخر با استفاده از  سلاح سرد  به سمت ماموران کلانتری حمله ور که هر دو متهم در یک عملیات پلیسی خلع سلاح و زمینگیر شدند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با انتقال هر 2 متهم به کلانتری متهمان به 20 فقره سرقت با همکاری 3 همدست دیگرشان اعتراف و اظهار داشتند با استفاده از 2 دستگاه موتورسیکلت در تیم های 2 الی 5 نفره سرقت ها را مرتکب شده اند.

سرهنگ امیری توضیح داد: در ادامه بررسی های ماموران سایر اعضای این باند نیز هویت و مخفیگاهشان در محدوده خیابان "احسان" تهران شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی هر 3 متهم در مخفیگاهشان  دستگیر  شدند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران با اشاره اینکه کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد خاطر نشان کرد: هر 5 متهم سابقه دار و به دفعات مختلف تحمل کیفر داشتند.

به گفته این مقام انتظامی متهمان برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شدند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    2

    اینها که با سارقها کاری ندارن. اینجور خبرها را به این هدف منتشر می‌کنن که بگن مثلا پلیس از دست سارقها امنیت نداره تا بعدا به بهانه‌ی مبارزه با سارقها کسان دیگری را به رگبار ببندن و بکشن ..

  • ناشناس
    0

    ایکاش دستشان بریده شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها