لحظه دستگیری سارقان مسلح وحشت آور در پرند/ ویدئو

اعضای باقیمانده سارقان مسلح خشن که همه از آنها وحشت داشتند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

لحظه دستگیری سارقان مسلح وحشت آور در پرند/ ویدئو

سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های سریالی به روش  مسلحانه  از منازل شهروندان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در ادامه شناسایی و دستگیری و انهدام باند سارقین مسلح شرور که در نقاط مختلف استان های کشور اقدام به سرقت منازل شهروندان می کردند و همواره در فضای مجازی نیز با انتشار تصاویر خود که مسلح به سلاح گرم هستند در جامعه ایجاد رعب و وحشت می کردند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در 3 ماهه اخیر نیز با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم و اقدامات گسترده و شبانه روزی تعداد 15 تن از این اشرار را در عملیات های متعدد دستگیر و به اداره یکم انتقال دادند.

در ادامه این دستگیری ها عوامل اداره یکم پلیس آگاهی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه 3 نفر از آنان شده که صبح امروز در یک عملیات پلیسی و ضربتی با پشتیبانی یگان نوپو فراجا موفق به دستگیری تمامی اعضای این باند در شهرجدید پرند شدند.

بیشتر بدانید: دستگیری مخوف‌ترین باند سارقان مسلح در کشور

کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه متهمان 2 قبضه سلاح کلت کمری و 2 قبضه کلاشینکف و همچنین تعداد 4 خشاب و فشنگ های مربوطه کشف و ضبط گردید و به اداره یکم پلیس آگاهی منتقل شدند.

سردار ولی پور گودرزی ضمن تقدیر و تشکر از گروه ویژه نوپو فراجا که کمک بسیاری در دستگیری این باند مخوف و تبهکار داشت، خاطرنشان کرد: متهمین با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، جهت کشف دیگر جرائم و شناسایی سایر شکات و همچنین یافتن دیگر اعضای این باند در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

حجم ویدیو: 42.88M | مدت زمان ویدیو: 00:01:51 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    1

    ایول شیر مردان ایران زمین

  • ناشناس
    3

    چه فایده ؟ مجددا آزادشون می کنند.

  • ناشناس
    6

    سردار درود بر شما و پرسنل تحت امر . مردم ایران قدر دان شما هستند درسته که کار شما همین است اما وقتی این رشادتها را مردم ملاحظه میکنند احساس غرور و شادمانی در مردم بخصوص کسانیکه مورد حمله و دستبرد این ارازل قرارگرفتند میشود .

  • همرزم هادی
    4

    این تشویق مردم آیا شما را مصمم تر برای برخوردشدیدباارازل واوباش نمی کند؟قوه قضاییه با مجازات سنگین وبازدرنده به نیروهای امنیتی کمک کنید مردم این را میخواهند ازحکومت

  • ناشناس
    1

    انشاالله جزو ۵۰۰ نفر نبوده باشند صلوات بلند ختم کن

  • ناشناس
    5

    اینا را باید ببرن غزه با اسراییل بجنگن ببینیم واقعا زورگیرن یا فقط اینجا زورگیرن؟

  • چگینی ازقزوین
    1

    پلیس افتخاری جذب شدم وحدود دوهفته است که دراگاهی پلیس شده ام بعدازخواندن ورفتن به گشت وماموریت متوجه شدم اگروضعیت بیکاری وشدت بردن دربستن وسمنت کردن مراکزخرده خلاف وتورم واختلاس وبهره بانکی تاچندوقت نه زیاددورادامه پیداکنه کشوررسما یه هرج ومرج وشاهد خلافکارای بدون قصدبازگشت به جامعه ووحشی بلکه حتی سیاسی روبروی جدی بشه بدترازفاجعهناتاشادراروپای شرقی ویمن وافغانستان وسوریه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بهتره بری فارسی یاد بگیری تا احتیاج نباشه از گوگل ترنسلیتر استفاده کنی چون مترجم ها درست به فارسی ترجمه نمیکنند حالا خود دانی خدا کنه بتونی ترجمه جوابی که بهت دادم رو متوجه بشی

  • ناشناس
    0

    نه بابا

  • ناشناس
    1

    از این باج گیزها زاد داریم در کشور بخصو در تهران فراوانند باید ادامش کرد

  • بوشهری
    1

    پلیس زحمت بکش دستگیر کن دادگاه آزاد کن

  • ناشناس
    0

    خواهشمند است زودتر به سزای اعمالشان برسانید تا عبرت سایرین گردد

  • مجید
    0

    درود وسلام به شما عزیزان وفرزندان ایران زمین امیدوارم همیشه پاینده و در این گونه عملیات پیروز وسرافراز باشید!خواهشا به اشد مجازات در ملا عام محکوم کنید تا درس عبرت سایرین شود--در ضمن به تازگی در شهرداران اصفهان فرمانده جدید نیروی انتظامی منسوب شده اند که باعث نظم وآرامش دو چندان در منطقه شده که جای تشکر وقدر دانی از ایشان ودیگر پرسنل زحمتکش رادارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها