سارق طلای پیرزنان دستگیر شد

دو سارق که طلاهای افراد کهنسال را در شاهرود سرقت می‌کردند، از سوی پلیس دستگیر شدند.

سارق طلای پیرزنان دستگیر شد

سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلا از افراد کهنسال در شهر شاهرود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان آن شهرستان قرار گرفت.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارقان با لهجه‌ای عربی و با سوء‌استفاده از سادگی و اعتقادات مذهبی افراد کهنسال، طلاها و وسایل باارزش آنها را با شیوه و شگردی ماهرانه سرقت کرده‌اند.
 بررسی‌های تخصصی پلیس آگاهی شاهرود با هماهنگی پلیس آگاهی استان سمنان آغاز و با استفاده از شیوه‌های نوین کشف جرم، تجهیزات هوشمند و اشرافیت اطلاعاتی، خودرو سارقان شناسایی و در یک عملیات برق‌آسا و غافلگیرانه در شاهرود متوقف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.

این دو سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای با نام‌های جعلی و خودروهای دیگر در شهرهای مختلف کشور نیز با همین شیوه و شگرد اقدام به سرقت کرده بودند.وی گفت: در بازرسی از خودرو سارقان تعداد زیادی عابربانک، مقداری انگشتر و گوشواره طلای مسروقه، انواع کارت سازمان‌های دولتی جعلی، دلارهای تقلبی و مقداری لوازم خانگی تقلبی کشف و مشخص شد متهمان در زمینه فروش لوازم خانگی تقلبی و کیفیت پایین به مغازه‌های فروش لوازم خانگی و شهروندان نیز فعالیت داشتند.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها