زورگیری خشن و سرقت طلاجات یک زن / دستور ویژه پلیس برای شناسایی عوامل زورگیری/ ویدئو

همزمان با انتشار تصاویر زورگیری خشن دو سارق از زنی میانسال در شهریار رسیدگی ویژه به این پرونده در دستور کار پلیس قرارگرفت.

زورگیری خشن و سرقت طلاجات یک زن / دستور ویژه پلیس برای شناسایی عوامل زورگیری/ ویدئو

اواخر هفته گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد دو سارق ناگهان از پشت سر به زنی میانسال که در حال عبور از یک کوچه است حمله کرده  و با خشونت و ضرب و جرح  طلاهایش را سرقت کردند.

فرماندهی انتظامی غرب استان تهران  در پی انتشار این کلیپ  تیم ویژه‌ای را به منظور شناسایی و دستگیری سارقین تشکیل داد و موضوع در دستور کار پلیس شهرستان شهریار قرار گرفت.

حجم ویدیو: 1.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35 | دانلود ویدیو
منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    1

    فکر کنم بعد از دستگیری پر بار تر به اغوش خیابانها برمیگردند ، چون جرمشان محاربه نیست

    نظرات شما -
    • فدایی رهبر
      6

      خدا ازتون نگذره . به خون حسین قسم که اعدام کمه برای شماها

  • ناشناس
    0

    بااین حجم از جرم وجنایت هر ده متر یه پلیس باید بذارید شاید بتونه کاری کند .

  • پکیج ضد زورگیری
    1

    یقینا میدونید روزی چندتا از این زورگیری خشن تر در کشور اتفاق میفته و چون کسی نیست ازش تصویر بگیره هرگز صداش در نمیاد، پس اولا اگر پلیس الان تلاش میکنه آنها را بگیره که وظیفه ذاتیشه و هنر نمیکنه و منتی سر مردم نداره ولی اصلا فرض کن که اونا را بگیرن و تو همون کوچه آتیش بزنند ولی آیا تموم میشن؟ آیا اون خانم دیگه درست میشه؟ میدونم ممکنه چاپ نکنی ولی اگر به تمام مقاله های مرتبط که رسانه ای شده در سایتها نگاه کنی متوجه میشی که پلیس فقط اخبار دستگیری را رسانه ای میکنه در حالیکه اگر یک نگاهی به پلیسهای حرفه ای در دنیا بندازی میبینی که اونا مرتب دارن اخبار جرم و جنایاتی که همون زوز اتفاق افتادن و هنوز هم به کشفشون نزدیک هم نیستند را در شبکه های ملیشون رسانه ای میکنند و در تمام سایتها بهش میپردازن که هم از مردم کمک بگیرند و هم مردم حواسشون را جمع کنند و قربانی بعدی نباشند در حالیکه پلیس ایران اصلا معلوم نیست چرا دوست نداره مردم بدونن چه خبره و با یک جمله کلیشه ای دروغ که عوضش امنیت داریم مردم را به فنا میده و نتیجه این میشه که هر جایی که ما میریم برای بازدید سرقتها میبینیم که مالباخته ها همه فکر میکردند که واقعا امنیت داریم یا تجهیزاتی که به عنوان ضد سرقت بهشون انداختند واقعا جلوی سارقین را میگیره یا حتی خود تو وقتی پول میگیری و یک سری دروغ از تبلیغ کننده درب مثلا ضد سرقت منتشرمیکنی هیچ فکر میکنی که خیلی از مخاطبین به تو اطمینان دارن و میگن این مقاله که تابناک چاپ کده حتما درسته و قربانی دروغهای درب فروشها میشن؟؟؟

  • ناشناس
    1

    همیشه گفتم باید حدود الهی که همون قطع دسته اجرا بشه.

  • علی
    2

    درسته اقتصاد نداریم زندگی و آرامش نداریم درسته هیچ آینده ای هم نداریم ولیکن عوضش امنیت داریم .

  • ناشناس
    0

    از نشانه های عزت و اقتدار جوانان ایران است؟!!

  • مخفی کاری
    0

    از این دزدی و اختلاس و وحشی گری هر روز هست .بخاطر همین کارها دولت و حکومت اینترنت را ضعیف کردند که زیاد گند کاری بر ملا نشود . (ایران مقتدر به این میگن )

  • همرزم هادی
    0

    اگر نمی توانید امنیت را در کشور بوجود آورید این کار را به بچه های بسیجی و مقاومت بسپارید تا بفهمید چگونه باید امنیت را ایجاد کرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها