اعتراض وکیل دختر مهرجویی: پرونده و نظریه پزشکی قانونی ابهام دارد ، چرا کیفرخواست صادر شده؟

مانوش منوچهری می‌گوید : ۱۹ آذر ماه از طریق رسانه‌ها از صدور کیفرخواست علیه متهمان باخبر شدیم.

اعتراض وکیل دختر مهرجویی: پرونده و نظریه پزشکی قانونی ابهام دارد ، چرا کیفرخواست صادر شده؟

روز گذشته نوزدهم آذر ماه ، کیفرخواست متهمان قتل داریوش مهرجویی و همسرش، وحیده محمدی‌فر صادر شده است، اما مانوش منوچهری، وکیل مونا دختر داریوش مهرجویی از ابهاماتی که امکان دارد در کیفرخواست وجود داشته باشد  می‌گوید: «با توجه به اینکه آخرین نظریه پزشکی قانونی، ابهاماتی داشته، اما روز گذشته کیفرخواست متهمان صادر شده است.»

او در ادامه در پاسخ به اینکه روند رسیدگی به این پرونده ‌چگونه بوده است، می‌گوید: «۱۹ آذر ماه از طریق رسانه‌ها از صدور کیفرخواست علیه متهمان باخبر شدیم. در حالی که تحقیقات در دادسرا همچنان ادامه داشته است. همچنین با توجه به اینکه آخرین نظریه پزشکی قانونی نیز با ابهاماتی روبه‌رو بوده، کیفرخواست با طرح احتمالات و به صورت غیرقطعی صادر شده است.

بیشتر بدانیدصدور کیفرخواست متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر/ اعلام جزئیات و نحوه وقوع جنایت

بنابراین به موارد احتمالی اعتراض و همچنین به دلیل وجود ابهاماتی در پرونده، تقاضای تحقیقات در برخی موارد را درخواست کرده بودیم که تا تکمیل تحقیقات و بررسی اعتراض به نظریه پزشکی قانونی، همچنان صدور کیفرخواست غیرممکن به نظر می‌رسید. همچنین باید به این مورد اشاره کنم که به دلیل عدم وجود انگیزه موثر در این جنایت از سوی متهمان، تحقیقات بیشتر جهت شناسایی معاونان و آمران یا شرکای جرم احتمالی یا شناخت انگیزه حقیقی این متهمان مورد نیاز بوده و اعتراض ما به نظریه پزشکی قانونی و تقاضای تکمیل تحقیقات طی دو لایحه و حتی اعتراض وکلای تسخیری متهمان به آخرین نظریه پزشکی قانونی هنوز مورد بررسی قرار نگرفته‌ است.»

مانوش منوچهری در ادامه می‌گوید: «حتی تقاضای بررسی خطوط تلفن و دوربین‌ها و ملاحظه پاسخ این استعلامات توسط اینجانب مطرح شده بود که متاسفانه در کمال تعجب از سوی دادسرا، سرعت، ملاک عمل قرار گرفت و روز گذشته از طریق رسانه‌ها از صدور کیفرخواست مطلع شده‌ایم. امیدواریم دادگاه کیفری یک پرونده را مجددا جهت تکمیل تحقیقات به دادسرا عودت دهد و این ابهامات مرتفع شوند.»

منبع: اعتماد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    1

    سرعت بخاطر اینکه طول بکشه همه چی لو میره!!!

  • شهرام.ر
    0

    دو تا افغان دیگه رو پیدا می کنند و به عنوان امرین و معاونان این قتل ها به مردم معرفی خواهند کرد.تو این مملکت چیزی که زیاده افغان !!!!.

    نظرات شما -
    • جمیله خانم
      0

      هر کس زورش به هر کس رسید...😂😂😁😁😎

  • ناشناس
    0

    عجله به خاطر ماس مالی هست شک نکن.

  • ناشناس
    0

    فکر کنم مثل پرونده قتل‌های زنجیره‌ای ، میخان این پرونده رو هم ماستمالی کنن بره پی کارش،باعث تاسفه
    واقعا!!🥺😳😡😱

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها