بازداشت عامل بدنامی پلیس دستگیر شد

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری متهمی که با جعل عنوان یکی از ارگان های حکومتی اقدام به کلاهبرداری می کرد ، خبر داد.

بازداشت عامل بدنامی پلیس دستگیر شد

سرهنگ محمدرضا موسوی در توضیح این خبر بیان داشت: روز گذشته ماموران  کلانتری  119 مهرآباد خبری را در خصوص مردی که با غصب عناوین نظامی یکی از ارگان های حکومتی در حوالی محدوده خیابان "پازوکی " تهران در حال سرقت است، دریافت کردند.

وی افزود : ماموران  پلیس  بلافاصله با اخذ دستور قضائی به نشانی اعلامی اعزام و  وارد مخفیگاه متهم شده و متهم را دستگیر و از مخفیگاه متهم یک دست لباس نظامی با درجه سرهنگی و دو عدد بی سیم کشف شد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: با ادامه تحقیقات ماموران و اظهارات متهم اینگونه بوده که متهم با جعل اسناد و وعده های دروغین خرید خدمت سربازی  و ارائه کارت شناسایی خود را مامور معرفی کرده و به همین بهانه از جوانان اخاذی می کرده است.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با بررسی های پلیسی و استعلام های انجام شده به دست آمد، این فرد در هیچ ارگان های حکومتی مشغول به فعالیت نمی باشد و با داشتن کارت های شناسایی تقلبی و بی سیم در سطح شهر با اغفال شهروندان اقدام به کلاهبرداری می کند.

این مقام انتظامی در پایان، با اشاره به اینکه با دستور قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت از شهروندان خواست، در صورت مشاهده چنین افرادی گزارش های امنیتی و انتظامی خود را از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها