دستگیری ۲ مامور قلابی هنگام اخاذی از یک پزشک

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری 2 مامور قلابی که قصد داشتند 7 میلیارد ریال از پزشکی در محدوده سعادت آباد تهران اخاذی کنند، خبر داد.

دستگیری ۲ مامور قلابی هنگام اخاذی از یک پزشک

سردار علی ولی پور گودرزی بیان کرد: در پی ارجاع پرونده ای مبنی بر اینکه 2 شخص با مراجعه به مطب پزشکی در محدوده سعادت آباد مبلغ 7 میلیارد ریال برای چشم پوشی به تخلفات پزشکی پیشنهاد داده اند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت:

شاکی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: در محل کارم مشغول ویزیت بیماران بودم که 2 مرد تقریبا میانسال که خود را بازرس معرفی می کردند با نشان دادن سلاح گرم مشغول بررسی پرونده بیماران شدند و در نهایت ادعا کردند که من مرتکب تخلفات پزشکی شده ام و مبلغ 7 میلیارد ریال به ازای چشم پوشی از تخلفات پزشکی پیشنهاد کردند و منتظر تماس ماموران برای پرداخت مبلغ درخواستی هستم.

این مقام ارشد انتظامی اعلام کرد: کارآگاهان در گام نخست راهی محل وقوع جرم شدند و در بازبینی دوربین های مداربسته در محدوده جغرافیای جرم موفق شدند مشخصات ظاهری متهمان را به دست آوردند و با تطبیق چهره متهمان با آلبوم مجرمان حرفه ای در نهایت هویت هر 2 متهم شناسایی شد.

وی گفت: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان مخفیگاه متهمان را شناسایی و تردد آنان را تحت کنترل در آوردند و در ادامه شاکی و کارآگاهان منتظر تماس تلفنی ماموران قلابی شدند.

منبع: خطر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها