دادستان قزوین:

مامور قلابی در قزوین شناسایی و دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از دستگیری مامور قلابی که از شهروندان اخاذی می کرد، خبر داد.

مامور قلابی در قزوین شناسایی و دستگیر شد

حسین رجبی در این خصوص گفت: حسب گزارشات واصله فردی با جعل عنوان خود را مامور معرفی کرده و با این شیوه اقدام به اخاذی از شهروندان نموده؛ که در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای قزوین تشکیل و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری فرد متهم صادر شد.

وی افزود: متهم موصوف با ارتباط گیری با خانواده زندانیان مبالغ مختلفی را برای آزادی متهمین در زندان و تعیین وقت ملاقات برای آنها دریافت نموده است.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: با صدور دستورات قضایی لازم این مامور قلابی شناسایی و دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

رجبی همچنین اعلام داشت: این پرونده در مرحله مقدماتی است و تحقیقات در خصوص سایر اقدامات متقلبانه این فرد ادامه داد و پس از تکمیل پرونده با صدور کیفرخواست به منظور برخورد بازدارنده به دادگاه ارسال خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم که مراقب اینگونه افراد و شیوه های متقلبانه مرتبط با دستگاه قضایی از جمله کارچاق کنی و دریافت پیامک های ابلاغیه با شماره های شخصی باشند و برای پیگیری های قضایی خود به مراجع و مسئولان قضایی مربوطه مراجعه نمایند و اینگونه اقدامات را سریعاً به مراجع انتظامی و سامانه 1580 (ستاد خبری حفاظت اطلاعات قوه قضاییه) اعلام نمایند.

منبع: روابط عمومی دادگستری کل
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها