جلوی بیکاری ۲۰۰ کارگر در شهرستان تاکستان گرفته شد

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان گفت: با ورود دستگاه قضایی از تعطیلی یک واحد تولیدی و بیکاری ۲۰۰ کارگر در این شهرستان جلوگیری به عمل آمد.

جلوی بیکاری ۲۰۰ کارگر در شهرستان تاکستان گرفته شد

حسین رجبی روز دوشنبه در حاشیه جلسه صلح و سازش در خصوص رفع مشکل حقوقی یک شرکت فعال در صنعت تولید فیلم پلی اتیلن و چاپ و بسته بندی در این شهرستان، افزود: عبور خطوط لوله گاز این شرکت به طول ۴۵۰ متر از زمین‌های کشاورزی ۱۵ نفر از ساکنان شهرستان، نارضایتی و طرح دعوای مالکان این زمین‌ها را از سال ۹۷ در دستگاه قضایی شهرستان در پی داشت که در نهایت موجب اخلال در فعالیت این شرکت شده بود.

رجبی افزود: قاضی پرونده با توجه به وارد بودن تقاضای مالکان زمین‌های زراعی اقدام به صدور رای مبنی بر قلع و قمع تجهیزات گازرسانی کرده بود که در صورت اجرای حکم، امکان فعالیت شرکت وجود نداشت.

وی اضافه کرد: اجرای این حکم، بیکاری ۲۵۰ نفر نیروی مستقیم و ۴۰۰ نفر نیروی غیرمستقیم شاغل در این واحد صنعتی را در پی داشت.
رجبی خاطر نشان ساخت: با توجه به این موضوع، دادستانی شهرستان تاکستان با تشکیل جلسه‌ای پنج ساعته موفق به برقراری صلح و سازش میان دو طرف پرونده شد و خوشبختانه از تعطیلی این شرکت تولیدی جلوگیری به عمل آمد.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد.

شهرستان تاکستان در ۴۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها