سناریوی تیراندازی خونین در اهواز

درگیری و تیراندازی برای خطاب نکردن شیخ طایفه در عین 2 اهواز به وجود آمد.

سناریوی تیراندازی خونین در اهواز

چندی پیش اعضای طایفه ای در منطقه عین 2 خیابان شش غربی کوچه شهید محمدسواری به خاطر قبول نداشتن شیخ طایفه شان دچار اختلاف شدند و در همین راستا گروه مخالف سعی داشتند بزرگ دیگری را شیخ طایفه خود معرفی کنند که همین امر باعث اختلاف 2 گروه موافق و مخالف شد.

اختلاف این 2 گروه زمانی جدی شد که ساعت 18:30 دقیقه روز جمعه 26 آبان ماه اعضای طایفه به صورت  نزاع دسته جمعی  بایکدیگر درگیر شدند که در این راستا جوان 27ساله ای از ناحیه قسمت حساس بدنش مورد اصابت گلوله سلاح جنگی کلاشینکف قرار گرفت و به یکی از بیمارستانهای کلانشهر اهواز انتقال یافت.

حال فردی که گلوله خورده بسیار وخیم گزارش شده است پس از این درگیری ماموران خیلی زود جلسه ای را با بزرگان این طایفه برگزار کردند تا با حل شدن این مشکل درون طایفه ای از بروز درگیری های مرگبار و خونین جلوگیری شود.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • امیر
    0

    حضور حاشیه نشین های پردردسر و شهر ندیده باعث همه این معضلات است.

  • اهوازی
    0

    منطقه عین دو محل سکونت و تردد هزاران محکوم خطرناک و غیر قانونی عراقی فراری از زندان های ابوغریب و .... است. لطفا نخندید اما بدانید در صورت داشتن پول کافی و جای مناسب با یک تماس تلفنی کوچولو جنگ افزارهایی تا حد تانک تی ۷۲ یا موشک دوش پرتاب استینگر به شما تحویل خواهد شد. به همین زیبایی و سادگی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها