شلیک های وحشت آور مرد مسلح به مغازه قهوه فروشی

عهده دار فرماندهی انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عامل تیراندازی توسط ماموران کلانتری 13 ابریشم خبر داد.

شلیک های وحشت آور مرد مسلح به مغازه قهوه فروشی

 سرهنگ غلامعلی نعمتی گفت: در پی وقوع یک فقره  تیراندازی  به سمت یک مغازه  قهوه فروشی  در یکی از محلات شهرستان قدس و قدرت نمائی اوباش نوظهور، ماموران کلانتری 13 ابریشم بلافاصله به محل اعزام شدند.

عهده دار فرماندهی انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: با حضور ماموران انتظامی در محل تیراندازی و کنترل اوضاع، با استفاده ازشیوه و شگردهای پلیسی و عملیات روانی، عامل تیراندازی  دستگیر  شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی سوابق متهم دستگیر شده مشخص شد وی دارای چند سابقه درگیری و شرارت بوده و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری و تعداد 2عدد خشاب همچنین 35 عدد فشنگ جنگی کشف شد و متهم پس از تشکیل پرونده با هماهنگی مقام قضائی جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

سرهنگ نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس حافظ جان و مال مردم بوده و امنیت و سلامت آنان جزء ماموریت های اصلی سبز پوشان عرصه نظم و امنیت می باشد و کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه و حمل  سلاح سرد  و گرم امنیت مردم را خدشه دار کنند با واکنش سخت و قانونی پلیس مواجه خواهند شد و از شهروندان نیز انتظار است با گزارش به موقع هر گونه قانون گریزی، پلیس خدمتگزار را در ارتقای احساس امنیت جامعه یاری رسانند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها