قتل خونین پسر جوان با ضربات چاقو در شهر قدس

پسر شرور که در جریان نزاع دسته جمعی پسر جوانی را با ضربات مرگبار چاقو به قتل رسانده و متواری بود سرانجام پس از 3 ماه در مرز کرمانشاه دستگیر شد.

قتل خونین پسر جوان با ضربات چاقو در شهر قدس

سرهنگ غلامعلی نعمتی عهده دار فرماندهی انتظامی شهرستان قدس گفت: رسیدگی به این پرونده از 3 ماه قبل از وقتی شروع شد که  درگیری خونین  در یکی از محله های شهرستان قدس به پلیس گزارش شد وقتی گشت کلانتری در محل نزاع حضور یافت با پیکر خونین پسر جوانی روبرو شد که با ضربات متعدد چاقو زخمی شده بود خیلی زود پیکر پسر جوان به بیمارستان منتقل شد اما متاسفانه علی رغم تلاش تیم پزشکی وی در اثر خونریزی شدید جان باخت و با مرگ او بود که تیمی از کارآگاهان جنایی قدس وارد عمل شد و رسیدگی به این پرونده را در دستور کاری خود قرار دادند.

در ابتدا با توجه به دستگیری ۴پسر جوان که در این  نزاع دسته جمعی  مشارکت داشتند دستگیر شد و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفتند اما هیچ یک از متهمان دستگیر شده اتهام قتل را نپذیرفته و مدعی شدند فرد دیگری که عامل جنایت است این ضربات کشنده را وارد کرده و متواری شدهاست.

با شناسایی هویت متهم فراری با دستور بازپرس کشیک قتل این متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت پس از  2 ماه پلیس توانست رد متهم را در همدان کشف کند اما این عملیات ردیابی هم نتیجه بخش نبود تا اینکه با ادامه تلاش کارآگاهان زبده شهرستان قدس متهم در مرز کرمانشاه هنگامی که قصد داشت از کشور خارج شود در یک عملیات غافلگیرانه  دستگیر  شد.

متهم دستگیر شد که ۲۵سال سن دارد پس از انتقال به اداره پلیس شهرستان قدس پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده است درباره انگیزه جنایتش مدعی شد که درگیری ما بر سر یک مشت حرف پوچ شروع شد و وقتی که من به شدت عصبانی شده بودم با چاقویی که در جیبم بود ضرباتی به او زدم و وقتی روی زمین افتاد خیلی زود پابه فرار گذاشتم در این مدت که زندگی مخفیانه ای داشتم کابوس این جنایت همراهم بود و بدترین شرایط زندگی ام را تجربه کردم به شدت پشیمان بودم اما از ترس جرات معرفی خودم را به پلیس نداشتم.

عهده دار فرمانده انتظامی شهرستان قدس با اشاره به اعتراف صریح متهم دستگیر شده به مشارکت دردرگیری و وارد کردن جراحات شدید به مقتول و در نتیجه قتل گفت: پس از تشکیل پرونده  قاتل فراری برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده و روانه زندان شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    علاوه برپدر مقتول مدعی العموم نباید رافت نشان دهد کسانی که مخل امنیت جامعه هستند باید به اشد مجازات برسند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها