متلک‌گویی در افسریه جنایت آفرید

مرد جوانی که بخاطر متلک‌گویی هم‌محله‌ای خود را به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

متلک‌گویی در افسریه جنایت آفرید

بعد از ظهر روز جمعه بیست‌و‌هشتم مهرماه، کارکنان انتظامات بیمارستان بعثت مرگ مشکوک مرد جوانی را  روی تخت اورژانس به امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه بازپرس جنایی راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که از ناحیه کتف هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مرد جوان در یک نزاع با هم‌محله‌ای خود در محله افسریه حضور داشته و عامل این جنایت توسط ماموران کلانتری پس از درگیری بازداشت شده است.

یکی از شاهدان که  در محل حادثه حضور داشت، ماجرای درگیری مرگبار را اینطور برای تیم جنایی توضیح داد: قاتل به همراه نامزدش درحال پیاده‌روی بود که ناگهان بخاطر متلک‌گویی با مقتول درگیر شد؛ متهم در جریان این نزاع با ضربه چاقو مرد جوان را به قتل رساند و در ادامه توسط ماموران پلیس بازداشت شد.

پس پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان بعثت و صحنه قتل، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

با دستور قضایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    11

    تف به تربیت کرذن ماذرش بچه را کینه ای بار میاره

    نظرات شما -
    • محمد
      5

      داداش این نظر توئه که فکر میکنی مادرش کینه ای بارش آورده این غیرته اگر تو نمیدونی غیرت یعنی چه از اطرافیانت بپرس بهت یاد میدن یارو به زنش متلک گفته و مزاحمش شده و باید از ناموسش دفاع می‌کرد البته کار این بنده خدارو هم صددر صد تایید نمیکنم

    • ناشناس
      0

      به گمانم جابجه گفتی! باید می گفتی تف به تربیت اونی که یادش ندادند نباید به دختر و زن مردم متلک بگه و دیگه اینکه غلط کرده به ناموس یکی جلو چشمش متلک گفته!

  • ملت
    3

    وقتی شخصی با ناموسش در حال رفت و آمد هست اگه کسی متلک بگه باید توقع این وقایع رو هم داشته باشه.به کینه ای بودن ربطی نداره.خوبه یکی به ناموس خودت متلک بگه و تو هم هیچی نمیگی.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      مطمئنی جریان اینطور بوده؟
      خودت اونجا شاهد بودی؟

  • ناشناس
    0

    امان از فقر فرهنگی

  • ناشناس
    3

    دمش گرم.

  • ناشناس
    0

    این همه مرد قاتل از کجا پیدا شده!!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      از توی شیکم زنها بیرون آمده‌اند

  • سحر
    0

    شنیدمی گویند نوش داروی ازمرگ سهراب دقیقا تمام حادثه های قتل ازقبل تهدید شده بوده بعدجنایت صورت گرفته می نشینیم خون‌هایی ریخته شود خانواده هاداغدارشوند به اقدام عاجل جهت دستگیری قاتل یا قاتلان می کنیم احسنت نداره؟

  • 0

    به هر دستگاهی می گویی مراتهدیدکرده است می گویدفعلاکه نکشتنت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها