جزییات قتل خونین پسر جوان در محله خلیج فارس

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل مرد جوان در محله "خلیج فارس" تهران خبر داد و گفت: متهم به قتل دوستش به دلیل اختلافات شخصی اعتراف کرد.

جزییات قتل خونین پسر جوان در محله خلیج فارس

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: چهارشنبه 17 اسفندماه، مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های غرب تهران به اداره دهم پلیس آگاهی گزارش داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی بیمارستان شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ تیم پلیسی در سردخانه این مرکز درمانی با جسد مرد 30 ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه قلب هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به  قتل  رسیده بود.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد مقتول توسط 3 نفر از دوستانش با یک خودروی پراید به بیمارستان منتقل شده است، عنوان کرد: تحقیقات میدانی کارآگاهان حکایت از آن داشت، مقتول در یک درگیری در محله خلیج فارس تهران از سوی فرد ناشناسی هدف ضربه چاقو قرار گرفته و پس نزاع به بیمارستان منتقل شده اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشته و نهایتا فوت کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم هویت 3 نفر از دوستان مقتول را شناسایی کردند و با روش‌های علمی متوجه شدند که یک نفر از آنها این جنایت هولناک را مرتکب شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم  دستگیر  کردند.

وی افزود: یکی از متهمان در جریان تحقیقات به جرم خود مبنی بر به قتل رساندن مرد جوان به دلیل اختلافات شخصی که از گذشته در زندان شکل گرفته بود، اعتراف و عنوان کرد با یک ضربه قمه او را در جریان نزاع به قتل رسانده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • محمد گندم نژاد(طوسی)
    0

    حالا یعنی این قاتل و مقتول امنیت داشته اند که قاتل دست به این جنایت هولناک زده است.الکی هی بگویید امنیت داریم

  • ناشناس
    0

    آورین آورین بر مسئولان عراقی آورین

  • ناشناس
    0

    پس خودکشی نبوده چراکه اگر خودکشی بود زوایای پنهان ظرف چند ثانیه معلوم میشد

  • سید
    0

    خط قرمز ها خیلی کهنه شدند،،،مردم همدیگر رو میکشند،برای ی جفت کفش و یک گوشی شاهرگ دختران و پسران رو در روز روشن میبرند و میروند و حال میکنند،،،بعد پلیس خط قرمز وارد میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها