انهدام باند بزرگ توزیع هروئین در تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری هفت عضو یک باند فروش مخدر هروئین در تهران خبر داد.

انهدام باند بزرگ توزیع هروئین در تهران

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: عوامل اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با استفاده از تمامی زیرساخت‌های اطلاعاتی و توان نیروی انسانی موفق به رصد و شناسایی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شده و در جریان تحقیقات خود متوجه شدند که اعضای این باند اقدام به تهیه موادمخدر از نوع هروئین از استان‌های شرقی کشور کرده و با انتقال آن به تهران نسبت به توزیع و فروش آن اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سرکرده این باند یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار بود، اظهارکرد:‌ با توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با اقدامات شبانه‌روزی، سرکرده باند و همدستان وی و مخفیگاه آنان را مورد شناسایی قرار دادند.

در ادامه مأموران عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در قالب چند تیم در عملیاتی غافلگیرانه به مخفیگاه این باند ورود و نسبت به دستگیری اعضا و انهدام این باند اقدام کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در مجموع هفت نفر در جریان این عملیات دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت: همچنین مأموران در جریان بازرسی از محل اختفای متهمان یک کیلو و 600 گرم مخدر هروئین را کشف و ضبط کردند. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها