ماجرای ربودن زن تتوکار چه بود؟

زن تتوکار که مدعی بود از سوی دوستش ربوده شده با دستگیری وی خودش متهم به سرقت شد.

ماجرای ربودن زن تتوکار چه بود؟

 یک ماه قبل، زن جوانی به پلیس رفت و از دوستش به اتهام سرقت و آدم‌ربایی  شکایت کرد. او گفت: تتوکار هستم و مدتی قبل با زن جوانی به نام سودابه دوست شدم.

اما سودابه 2 میلیون تومان از من قرض گرفته بود و پولم را نمی‌داد تا اینکه روز گذشته زنگ خانه‌ام را زد و گفت برای پس دادن قرضش آمده است، اما زمانی که در را باز کردم به جای سودابه 3 مرد وارد شده و مرا با تهدید از خانه بیرون بردند.

مردان ناشناس مرا داخل خودرو  انداخته و 3 ساعت در شهر گرداندند و با گرفتن برگه سفید امضا و دست‌نوشته مرا رها کردند.

با شکایت زن تتوکار، تحقیقات برای دستگیری سودابه به دستور بازپرس شعبه 8 دادسرای امور جنایی پایتخت آغاز شد. در ادامه بررسی‌ها زن جوان به همراه مردی بازداشت شد، اما در تحقیقات منکر آدم‌ربایی شد و گفت: این زن دوستم بود و به قدری به او اعتماد داشتم که کلید خانه‌ام را هم به او داده بودم و گاهی که من نبودم به خانه‌ام می‌رفت.

اما یک روز که خانه نبودم او وارد خانه‌ام شده و علاوه بر مبل‌هایم 10 میلیون تومان نیز سرقت کرده بود.

او ادامه داد: زمانی که خانه‌ام سرقت شد نمی‌دانستم او عامل این سرقت است اما فیلم دوربین‌ها را که دیدم، راز این سرقت برملا شد. به او گفتم وسایل و پول‌هایم را پس بدهد اما بهانه می‌آورد.

موضوع را به نامزدم، آرش گفتم و او پیشنهاد داد از این زن زهر‌چشم بگیریم. روز حادثه همراه آرش و دو نفر از دوستان او راهی خانه شیوا شدیم. آنها شیوا را به داخل خودرو برده و در شهر چرخاندند اما فقط می‌خواستند او را تنبیه و مجبورش کنند که اموالم را برگرداند.

با اعتراف زن جوان، بازپرس جنایی دستور بازداشت آرش و دوست دیگرش را صادر کرد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها