خاله معتاد، خواهرزاده 9 ساله‌اش را ربود

بازپرس جنایی دستور دستگیری زنی را صادر کرد که بدون اجازه خانواده خواهرزاده ۹ ساله اش را با خود برده بود.

خاله معتاد، خواهرزاده 9 ساله‌اش را ربود

اوایل تیر ماه امسال پسر جوانی که از اتباع کشور افغانستان است به دادسرای جنایی تهران مراجعه کرد و از مفقود شدن خواهر 9 ساله خود خبر داد و خاله خود را مقصر این اتفاق معرفی کرد.

این پسر جوان گفت: من و خواهر 9 ساله‌ام مدتی است که به ایران آمده ایم و با هم زندگی می‌کنیم، من چرخکار هستم و روز‌ها سر کار می‌روم و شب‌ها یا بعد از ظهرها برمی‌گردم. حدود 10 ماه است که خاله ما که معتاد به شیشه است با ما زندگی می‌کرد.

به هر حال فامیلمان بود و من خیالم راحت بود که خواهرم وقتی من نیستم تنها نیست اما امروز وقتی به خانه آمدم نه خواهرم بود و نه خاله‌ام.

وقتی اینطور شد نگرانم شدم و در خانه همسایه‌ها را زدم که آنها گفتند دیده‌اند خاله و خواهرم خانه را ترک کرده‌اند. از آنجایی که خاله‌ام قبل از اینکه پیش ما بیاید جا و مکان مشخصی نداشت هر جا را که به ذهنم می‌رسید دنبال او و خواهرم گشتم اما آنها را نیافتم.

الان هم نگرانم که خاله‌ام بلایی سر خواهرم آورده باشد برای همین از پلیس و قاضی می‌خواهم که خواهرم را پیدا کنند.

با طرح این شکایت دستگیری خاله معتاد در دستور ماموران پلیس قرار گرفت.

تحقیقات برای یافتن ردی از خاله معتاد و خواهرزاده او ادامه داشت تا اینکه یک هفته قبل دختر 9 ساله بدون خاله‌اش به خانه برگشت و بعد هم برادرش او را نزد پلیس برد.

دختر 9 ساله گفت: خاله مرا فریب داد و با خودش به پاتوق‌های مواد مخدر برد که آنجا مواد مصرف و معامله می‌شد، او به من نگفته بود که من را کجا می‌برد و قرار بود زود برگردیم، اما او مرا به زور با خودش این طرف و آن طرف می‌برد تا مواد فروختنش راحت‌تر باشد و کسی کاری به کارش نداشته باشد.

این دختر گفت: از خاله‌ام خواستم من را به خانه برگرداند اما او گفت اینجوری کمتر به او شک می‌کنند و کارش راحت‌تر است. می‌خواستم فرار کنم ولی او حواسش دایم به من بود. تا اینکه بالاخره وقتی حواس خاله‌ام خیلی به من نبود، فرصت کافی برای فرار پیدا کردم برای همین فوری از آن پاتوق بیرون آمدم و به خانه برگشتم.

این دختر در مورد آزار و اذیت احتمالی از سوی خاله‌اش یا دیگر معتادانی که در پاتوق‌ها بودند هم گفت من خیلی مراقب بودم که اتفاق بدی برایم نیفتد برای همین با همه سختی که کشیدم کسی به من دست درازی نکرده است.

با این وجود بازپرس جنایی پرونده دستور بازداشت خاله معتاد و معاینه دختر 9 ساله برای تکمیل تحقیقات پرونده را صادر کرد.

همچنین قرار است ماموران با راهنمایی دختر 9 ساله به پاتوق‌هایی که محل تردد خاله‌اش بوده بروند تا احتمالا او را در یکی از پاتوق‌ها دستگیر کنند.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    بازهم تباه افغان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها