بازداشت دزدان موبایل قاپ حرفه ای محله مرزداران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت سرقتی با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می کردند ، خبر داد و گفت: متهمان به 25 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

بازداشت دزدان موبایل قاپ حرفه ای محله مرزداران

سردار محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: سوم مهر ماه گروه عملیاتی کلانتری 139 مرزداران در حال گشت زنی در محدوده خیابان فرشتگان تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو سرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت و با استفاده از  سلاح سرد  به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل گریختند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهمان متوقف شد. سردار گودرزی ادامه داد: متهمان برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و شگرد های پلیسی متهمان زمینگیر و  دستگیر  شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر از متهمان دو قبضه سلاح سرد کشف شد ابراز داشت: با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد در امر سرقت می باشند.

وی ادامه داد: متهمان 20 الی 24 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 25 فقره سرقت مشابه با همکاری هم معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار پلیس قرار گرفت و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها