شبیخون پلیس آگاهی تهران به 230 سارق حرفه ای

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲۳۰ سارق حرفه‌ای با تلاش مأموران پلیس آگاهی خبر داد.

شبیخون پلیس آگاهی تهران به 230 سارق حرفه ای

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در حاشیه طرح تشدید برخورد با سارقان و مالخران در جمع خبرنگاران به عملکرد ماموران پلیس آگاهی اشاره و اظهار داشت: در یک هفته اخیر ۲۳۰  سارق حرفه‌ای  در سطح پایتخت شناسایی و  دستگیر  شدند.

پلیس آگاهی تهران

وی با بیان اینکه در این طرح ۳۰ نفر مالخر هم شناسایی و دستگیر شدند از کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه خبر داد و گفت: سارقانی که در این مدت دستگیر شدند در باندهای مختلف زورگیری، کیف‌قاپی، موبایل قاپی، سرقت منزل، خودرو و محتویات خودرو و ... عضویت و فعالیت داشتند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه طرح برخورد با مالخران نیز علاوه بر طرح مقابله با سارقان در دستور کار پلیس آگاهی  قرار دارد از هماهنگی با دستگاه قضایی خبر داد و گفت: قرار است با هدف قطع زنجیره سرقت در تهران با این دسته از متهمان نیز به طور جد برخورد شود.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: براساس هماهنگی‌صورت‌گرفته با دستگاه قضایی،‌ به پرونده تمام مجرمانی که اقدام به  سرقت‌های خشن  می‌کنند به صورت خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس تهران بر مالخران اشراف اطلاعاتی داشته و بسیاری از واحد‌های صنفی فعال در این زمینه را شناسایی کرده است افزود: پلیس ابتدا به صنوفی که در زمینه خریداری اموال مسروقه فعالیت می‌کنند، اخطار پلمب داده و در ادامه با هماهنگی مقام قضایی صنوف مختلف را پلمب کرده و در صورت تکرار جرم پرونده قضایی برای این دسته از واحد‌های صنفی تشکیل می‌شود.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    1

    درود فقط درود

  • ناشناس
    0

    الکیه بزرگنمایی میکنند

  • ناشناس
    1

    از سارقان بیت المال چه خبر

  • حامد
    0

    مهم تر از دستگیری دزدها و اشرار ، مهمتر اینه که حبس سنگین براشون در نظر بگیرن که ساده آزاد نشن و از همهمهم تر دستگیری و ممانعت از کار مالخرها
    چون مالخرها نباشن دزدها جایی رو پیدا نمیکنن اموال سرقتی رو بفروشن

  • سلمان
    0

    مردادماه سال ۱۴۰۱ ازخودروی من سرقت شد که متاسفانه بعدازگذشت ۱سال هنوز هیچ نتیجه ای حاصل نشد که نشد نشد
    التماس تفکر

    نظرات شما -
    • متفاوت
      0

      مال اگر حق باشه خودش برمیگرده نگران نباش.التماس تفکر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها