قتل کودک 3 ساله زاهدانی در دوئل مسلحانه

عامل اصلی تیراندازی که منجر به قتل کودک 3 ساله زاهدانی شد، در اقدام اطلاعاتی پلیس این شهر دستگیر شد.

قتل کودک 3 ساله زاهدانی در دوئل مسلحانه

​به گزارش خبرفوری، سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با اعلام وقوع یک فقره شرارت و تیراندازی به سمت منزل مسکونی شهروند زاهدانی به مرکز  فوریت‌های پلیسی ، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان زاهدان به محل واقعه اعزام شدند

لیس در بررسی‌های میدانی خود دریافت چندی قبل در یک مراسم عروسی بین دو گروه درگیری رخ داده و شب حادثه چند نفر برای انتقا‌مجویی به سمت منزل مسکونی شهروند زاهدانی تیراندازی کرده که در این حادثه فرزند 3 ساله صاحبخانه مورد اصابت ساچمه‌های سلاح گرم قرار گرفت و در مسیر بیمارستان جان خود را از دست داد.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت و حساسیت موضوع، تصریح کرد: در همان لحظات اولیه وقوع جرم، پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات تخصصی پلیس نیز در این خصوص آغاز شد.

وی خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان زاهدان با تشدید اشراف اطلاعاتی و میدانی خود در کمتر از 8 ساعت موفق شد عامل اصلی این واقعه را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و برنامه‌ریزی شده دستگیر کند که تحقیقات تکمیلی پلیس برای کشف سلاح به کار رفته در این جرم و دستگیری عاملان دیگر این پرونده نیز ادامه دارد.

منبع: خبرفوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    آخه الاغ میری عروسی برای دعوا؟
    بعد میای تلافیشو با قتل بچه درمیاری؟
    خاک بر سر دیوثتون کنم. امان از جهل امان از فقر امان از خریت

  • ناشناس
    1

    ساچمه ای که فقط باید کور کند چرا کشت ؟

  • شهروند
    0

    من خودم به این دولت رای دادم چون انتظار نداشتم وعده به مردم دهد و عمل نکند مثل رنگین کردن سفره مردم . و دسترسی مردم به میوه تازه به قیمت سر باغ
    البته سفره ها رنگین شدند.با تخم مرغ،گوجه پیاز. بادمجان امیدوارم معیشت مردم را درست کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها