جاسازی بیش از ۳ هزار کیلو سیم برق سرقتی زیر بار ضایعات

پلیس انتقال محموله سیم و کابل سرقتی را ناتمام گذاشت.

جاسازی بیش از ۳ هزار کیلو سیم برق سرقتی زیر بار ضایعات

 رئیس پلیس آگاهی استان کرمان تشریح کرد: نیروهای پلیس آگاهی در اجرای  کشف چندین فقره سرقت سیم برق با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از حمل مقدار زیادی سیم برق سرقتی از طریق یک دستگاه کامیون حامل ضایعات باخبر شدند و این کامیون را در یکی از محورهای خروجی مرکز استان کرمان متوقف کردند.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی ادامه داد: ماموران در بازرسی چندین ساعته از زیر بار ضایعات این کامیون حجم زیادی سیم و کابل برق سرقتی به وزن بیش از 3 هزار و۳۰۰ کیلوگرم را کشف کردند.

ماموران در این زمینه یک متهم را که درصدد انتقال این اقلام سرقتی در قالب ضایعات به دیگر نقاط کشور بود، دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش های اخیر ماموران پلیس در حوزه کشف انواع سرقت ها از طریق پایش نامحسوس اقدامات برخی کارگاه های ضایعاتی خاطرنشان کرد: در پی دستگیری این متهم، هویت تعدادی از همدستان وی نیز شناسایی شده و اقدامات بعدی برای دستگیری آن ها در حال انجام است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نیز  افزود: به دنبال  افزایش و  وقوع موارد متعددی از سرقت سیم و کابل برق در شهرستان و با توجه به این که صنعت برق یکی از زیرساخت‌های مهم است، طرح های ویژه‌ای با افزایش گشت های محسوس و نامحسوس موتوری و خودرویی در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ مهدی پورامینایی تصریح کرد: با اجرای این طرح ها و تدابیر مختلف، سرقت سیم و کابل برق در مرداد نسبت به ماه قبل ۲۱ درصد کاهش یافت و در این مدت ۱۷ سارق به جرم ۱۰۴ فقره سرقت سیم و کابل در حوزه استحفاظی شناسایی و دستگیر شدند.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها