بازداشت زن و مرد کرمانی که عامل قطعی برق بودند

جانشین انتظامی سیرجان از دستگیری یک زن و یک مرد سارق با کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق از آنان خبر داد.

بازداشت زن و مرد کرمانی که عامل قطعی برق بودند

سرهنگ داراب قنبری در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره  سرقت  سیم برق در نقاط مختلف شهرستان سیرجان، ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک زن و مرد سارق را شناسایی و آنان را در یک عملیات غافلگیرانه در حین سرقت  دستگیر  کنند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقداری کابل برق و تعدادی ادوات و الات سرقت سیم برق کشف شد گفت: این متهمان که اعتیاد شدید به  مواد مخدر  صنعتی دارند در بازجویی پلیس به ۱۲ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل  مراجع قضائی  شدند.

جانشین انتظامی سیرجان با بیان اینکه یکی از عوامل موفقیت پلیس همکاری خوب مردم است از شهروندان خواست در صورت قطع نامتعارف جریان برق و وقوع موارد مشکوک در این خصوص مراتب را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان نیز از دستگیری سارقان اماکن دولتی و خصوصی با کشف۱۶فقره سرقت و همچنین ۲ دستگاه خودروی مسروقه خبر داد.

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان، ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند موفق شدند ۱۶ متهم دخیل در سرقت ها را شناسایی و دستگیر کنند.

امینایی با اشاره به کشف دو دستگاه خودروی سرقتی در پی گشت زنی هدفمند ماموران پلیس،خاطرنشان کرد: این سارقان به ۱۶ مورد سرقت اعتراف و از آنان اموالی از قبیل قطعات خودرو،کایل برق و وسایل ساختمانی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند تصریح کرد: در کنار تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی برای برقراری امنیت از شهروندان نیز می خواهیم با جدیت بیشتری مراقب اموال شخصی خود باشند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها