دزد 300 میلیونی به دوستش خیانت کرد

فردی که سه میلیارد ریال از حساب بانکی دوستش برداشت کرده بود،به چنگ قانون افتاد.

دزد 300 میلیونی به دوستش خیانت کرد

رئیس پلیس فتای استان کرمان بیان کرد: شهروندی با مراجعه حضوری به پلیس فتای قلعه گنج با طرح شکایتی مدعی شد از حساب بانکی‌اش مبالغی برداشت شده است که این موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ محمدرضا رضایی ادامه داد: در تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد، فردی از طریق دسترسی به همراه بانک مال باخته طی چند مرحله اقدام به برداشت از حساب  او  کرده است.

وی  تصریح کرد: با انجام اقدامات خاص پلیسی، متهم شناسایی و دستگیر شد که در مقر پلیس  در  ابتدا منکر هرگونه  جرمی شد اما  در مواجهه با مستندات و مدارک موجود به عمل مجرمانه خود اعتراف کرد.

این مقام پلیس  گفت:  در ادامه مشخص شد متهم قبلا با شاکی رابطه دوستی داشته است که در زمانی مناسب و پس از دسترسی به اطلاعات گوشی تلفن همراه او، همراه بانک شاکی را روی گوشی خود نصب و از آن طریق اقدام به برداشت سه میلیارد ریال کرده است.

رئیس پلیس فتای استان کرمان در پایان توصیه کرد: گوشی تلفن همراه، کارت بانکی، رمزها و دیگر اطلاعات محرمانه خود را تحت هیچ شرایطی در اختیار دیگران قرار ندهید و با فعال کردن سامانه پیامکی حساب بانکی خود، از تراکنش های بانکی خود آگاه شوید.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها