با دستگیری ۴ سارق ، محموله میلیاردی سیم سرقتی لو رفت

محموله ۲ تنی سیم سرقتی در عملیات پلیس کشف شد.

با دستگیری ۴ سارق ، محموله میلیاردی سیم سرقتی لو رفت

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تشدید طرح های برخورد با سارقان،اظهارکرد: در این زمینه نیروهای پلیس آگاهی شهرستان سیرجان در روند کشف چندین  فقره  سرقت سیم و تجهیزات برق رسانی که با شیوه هایی مشابه در چند نقطه از این شهرستان رخ داده بود به سرنخ هایی از نحوه انتقال اموال سرقتی  دست یافتند.
سردار عبدالرضا ناظری افزود: در این زمینه ماموران با پیگیری های شبانه روزی خود از قصد چند متهم سابقه دار و مرتبط در این سرقت ها به منظور انتقال اموال سرقتی  به دیگر استان ها باخبرشدند و با استقرار نامحسوس در محور اصلی شهرستان  یک دستگاه کامیون حامل دو تن سیم سرقتی را با همکاری نیروهای  پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان «شهربابک» شناسایی و متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی  تصریح کرد: در این عملیات غافلگیرانه،چهار  متهم که قصد داشتند این محموله سیم و تجهیزات برق رسانی را در قالب بار ضایعات آهن به خارج از استان کرمان منتقل کنند دستگیرشدند و در ادامه پس از مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۵۰ فقره سرقت سیم برق از نقاط مختلف شهرستان سیرجان  اعتراف کردند.

سردار ناظری  با اشاره به این که کارشناسان مربوط ارزش این اقلام را بیش از ۲۲میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: این متهمان به انجام سرقت هایی در دیگر نقاط استان هم اقرار کردند، که تحقیقات  پلیسی برای کشف این سرقت ها و بازگشت اموال سرقتی  به شرکت های انتقال نیرو در دست انجام است.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رابی
    0

    مملکت را به روزی انداختید که مردم کابل برق و تلفن و علائم راهنمایی و رانندگی کنار جاده ها را برای سیر کردن شکمشان می دزدند.
    فقط یاد گرفته اید علیه سایر کشورها شعار بدهید.آیا در سعودیه و اسرائیل و آمریکا نیز مردم برای سیر کردن شکمشان کابل برق و تلفن و علائم راهنمایی و رانندگی را می دزدند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها