پایان وحشت آفرینی 2 شرور مسلح در تهران

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که با عربده کشی و قدرت نمایی در حوالی خیابان خالد اسلامبولی(وزرا) باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند خبر داد.

پایان وحشت آفرینی 2 شرور مسلح در تهران

سرهنگ سعید راستی اظهار داشت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء  اراذل و اوباش  و مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می‌کند.

در پی دریافت گزارشی از یکی از شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در خصوص نزاع و درگیری با  سلاح گرم  و اخلال در نظم و آسایش عمومی توسط چند نفر در که منجر به رعب و وحشت اهالی محله مذکور شده بودند، پیگیری موضوع در دستور کارماموران عملیات این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ راستی با بیان اینکه ماموران این پلیس پس از تحقیقات صورت گرفته و با اشرافیت اطلاعاتی، متهمان این پرونده را که از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند شناسایی کردند، افزود:در این رابطه 2 متهم مورد نظر  دستگیر  شدند.

این مقام انتظامی علت درگیری این افراد را اختلافات شخصی اعلام کرد و با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و روانه زندان شدند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان با اشاره به اینکه تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه است، بیان داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها