67 مرد شرور تهرانی همه رقم خلاف در کارنامه شان داشتند

رئیس سازمان پلیس اطلاعات تهران بزرگ، گفت: پلیس امنیت در اولین مرحله پاکسازی از محله‌های تهران، پاتوق‌های اراذل و اوباش را قبل از اینکه اعمال مجرمانه‌ای انجام دهند، منهدم کردند.

67 مرد شرور تهرانی همه رقم خلاف در کارنامه شان داشتند

سرهنگ پیام کاویانی اضافه کرد: 205  نفر از فروشنده سلاح گرم و سرد، اراذل و اوباش، مشروبات الکلی، مواد محترقه و ... دستگیر و برای سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی اضافه کرد: در این عملیات 40 نفر از  اراذل و اوباش  مطرح  تهران  ، دستگیر شدند و 27  نفر از دارندگان و حمل کنندگان سلاح گرم که با فعالیت های اوباش‌گری نظم جامعه را خدشه‌دار می‌کردند.

کاویانی ادامه داد: در این طرح 2  نفر از توزیع کنندگان مشروبات الکلی بین باندهای ارازل و اوباش بازداشت شدند و ماموران پلیس امنیت 96 نفر از افرادی که در مراکز قمار و اوباش و ... فعالیت داشتند را  بازداشت  کردند.

رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران ادامه داد:  ۴۰ نفر از مزاحمان نوامیس که در محلات ایجاد مزاحمت می‌کردند، دستگیر شدند  و در این مرحله از ۳۴ قبضه سلاح گرم شکاری و جنگی کشف شد .

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: در این طرح ۲۵۰ تیر جنگی، ۶ قبضه سلاح سرد، ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شدند و بیش از  ۳ میلیون مواد محترقه قبل از توزیع در سطح محله کشف شد. ماموران پلیس امنیت بالغ بر ۸ تن و ۵۰۰ مواد محترقه و بمب های دست‌ساز که قرار بود برای چهارشنبه سوری بین جوانان استفاده شود را کشف کردند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها