دستگیری شرور محله موسی آباد اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف که با شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان در محله موسی آباد اسلامشهر شده بود، خبر داد.

دستگیری شرور محله موسی آباد اسلامشهر

سرهنگ علی آقا کارخانه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد درگیری و شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در محله"موسی آباد" اسلامشهر و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۶ موسی آباد با حضور در محل به بررسی موضوع پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ادامه داد: با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد که متهم با ایجاد شرارت در محل سکونت و تهدید خانواده خود و همسایگان، با سلاح سرد قدرت نمایی کرده است که در عملیات دستگیری به هشدار پلیس مبنی بر تسلیم شدن توجهی نکرده و قصد مقابله با ماموران انتظامی را داشت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در حالی که قصد حمله به ماموران انتظامی را داشت با بکارگیری قانون سلاح و شلیک یک تیر به سمت پا، دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد و با هماهنگی اورژانس، اوباش دستگیر شده تحت کنترل، جهت درمان به بیمارستانی در تهران منتقل شد.

سرهنگ کارخانه با اشاره به اقدام به موقع ماموران انتظامی و بازداشت این شرور در کوتاه‌ترین زمان اعلام کرد: این اقدام پلیس تشکر و قدردانی شهروندان را در پی داشت و همکاری مردم با پلیس زمینه ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و امنیت وآسایش خانواده‌ها را تضمین خواهد کرد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: پلیس شهرستان اسلامشهر با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و برهم زنندگان آسایش مردم برابر قانون برخورد قاطعانه می‌کند و در این خصوص به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان، خوشبختانه اقدامات موثر و خوبی تاکنون انجام شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها