پایان قدرت نمایی اوباش در اسلامشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی اسلامشهر از پایان قدرت نمایی اوباش در این شهرستان و دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش این منطقه خبر داد.

پایان قدرت نمایی اوباش در اسلامشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند

سرهنگ علی آقا کارخانه صبح دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد درگیری و شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در شهرک قائمیه که با تخریب مغازه میوه فروشی موجب ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که متهمان پس از ایجاد شرارت متواری شده و دستگیری آنان به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

کارخانه افزود: مأموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی آنان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات موفق پلیسی هر سه نفر آنها را دستگیر و به مقر پلیس دلالت و در باز جویی های خود به جرم خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی اسلامشهر با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، اظهار داشت: متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضائی راهی دادسرا شدند.

وی با اشاره به اینکه اقدام به موقع مأموران و بازداشت این شرور در کمتر از چند ساعت تشکر و قدردانی شهروندان را در پی داشت، تصریح کرد: همکاری مردم با پلیس زمینه ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و امنیت وآسایش خانواده‌ها را تضمین خواهد کرد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    انشاالله روزی قدرت نمایی اوباش در حکومت به پایان برسد .

  • ناشناس
    0

    انچه در واقعیت دیده می شود این است که شرارت و لات بازی چنان گسترده در محلات فقیر جامعه ریشه دوانده است که پلیس هرچند از انها می گیرد و اعلام ریشه کنی می کند,در اندک زمان باز سر بر می کنند.ظاهرا تعالیم فرهنگسازان انقلاب دینی هیچ تاثیری در این قسمت جامعه نداشته است و اموزه های لوطیگری گذشته هم جای خودرا به لمپن گری ناب سپرده است.انسان تراز انقلاب معنوی را در کجا باید بیابیم؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها