جزئیات فوت مرد زندانی در زابل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان در خصوص فوت یک زندانی در مسیر اعزام به بیمارستان توضیحاتی ارائه کرد.

جزئیات فوت مرد زندانی در زابل

مهدی شمس‌آبادی اظهار کرد: یک زندانی که به جرم حمل مواد مخدر در حال تحمل کیفر در زندان زابل بود، شامگاه 8 تیرماه از ناحیه قفسه سینه ابراز تألم کرد که بلافاصله از طریق فوریت‌های پزشکی برای درمان به بیمارستان سطح شهر اعزام و با وجود اینکه زندانی با پای خود سوار آمبولانس شد، متأسفانه در مسیر راه با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته از سوی کادر پزشکی فوت کرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به تعطیلات عید قربان شرایط اعطای مرخصی برای این زندانی هم مثل تعدادی دیگر از زندانیان فراهم شده بود که وی از روز قبل موضوع اعزام به مرخصی خود را به خانواده‌اش اطلاع‌ داده بود.
وی ادامه داد: رسیدگی به وضعیت بهداشتی و درمانی زندانیان از اولویت‌های مهم سازمان زندان‌ها است و در خصوص موضوع اخیر بررسی‌های به عمل آمده از بدو وقوع اتفاق، حاکی از آن است که هیچ قصوری در رسیدگی به زندانی صورت نگرفته است.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    اینکه درسینه احساس گرفتگی می‌کرده احتمال باید داده شود که سکته باشد وبیمار نبایدحرکت کندوقتی میگویید با پای خودسوارآمبولانس شده احتمالا لخته خون حرکت کرده وسکته کامل شده یافشار بالا باعث خونریزی داخلی (مغز)شده فقط آموزش لازم است اینها در میدان مگرچه کاری دارند حداقل دوره امداد و کمکهای اولیه را یادبکیرند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها