باند قاچاق موادمخدر در مرز‌های سیستان و بلوچستان منهدم شد

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق موادمخدر و کشف ۳۵۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران این استان خبر داد.

باند قاچاق موادمخدر در مرز‌های سیستان و بلوچستان منهدم شد

سردار رضا شجاعی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر مطلع شدند که با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین از زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله به عمق کشور مطلع که در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی به محل اعزام و موفق به کشف محموله مواد مخدر شدند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران دلاور در این عملیات موفق شدند مقدار ۳۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند. در این راستا ۶ نفر قاچاقچی موادمخدر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجعه ذیصلاح شدند.

سردار شجاعی خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق موادمخدر با جدیت از سوی مرزبانان دنبال می‌شود و در این زمینه همکاری و تعامل مرزنشینان با مجموعه مرزبانی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. 

منبع: شهرآرا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    عامل اصلی توزیع مواد مخدر صنعتی و سنتی خودی هستند

  • ناشناس
    0

    عامو چکار به این قشر زرحمتکش دارید؟ خیر سرتون همی کارا رو میکنید که قیبمت مواد بالا رفته و امار قتل زیاد شده! بابا بزارید راحت بکشیم به شما چه؟😎

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها