قتل درون گروهی بین گرگ ها

گردانندگان باندهای اوباش گری بخاطر اختلافات درون گروهی به جان هم افتادند و جنایت خونینی رقم زدند.

قتل درون گروهی بین گرگ ها

فروردین ماه سال1401 در صحنه سرقت از یک باغ ویلایی در شهریار، بر اثر تیراندازی 4 نفر از سارقان، فردی به صورت مشکوک به قتل می‌رسد و سارقان متواری می‌شوند.

در تحقیقات اولیه پلیس، مشخص شد قتل بر اثر درگیری اوباش سابقه‌دار صورت گرفته و طرفین درگیری مدعی بودند در آن صحنه، مقتول توسط دیگری به قتل رسیده که به تلافی همین امر، بهمن ماه سال قبل، 3 نفر از دوستان مقتول، فرد دیگری را به عنوان مظنون به قتل به باغی در شهریار انتقال داده و در آنجا، وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و با تهیه فیلم و تهدید به انتشار از سوی اوباش، سعی بر سکوت طرف مقابل داشتند.

سردار عزیزی بیان داشت: اوباش مورد آزار قرار گرفته با همدستی 2 نفر از دوستانش و تهیه سلاح، طرف مقابلش را در داخل خودروی پراید در«اسدآباد» شهریار مجروح کرده و از صحنه متواری می‌شود و در ادامه با همدستی 4 نفر دیگر از همدستان خود، شبانه در قهوه‌خانه‌ای در اسد آباد شهریار با در دست داشتن سلاح و تهدید مشتریان، ایجاد رعب و وحشت کرده بود و مجدداً به باغی در اسدآباد رفته با ورود به عنف مبادرت به تخریب و تیراندازی هوایی و عربده‌کشی و تیراندازی به سمت کانکس نگهبانی باغ کرده و متواری شده بود. 

با رصد اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران، یکی از عاملان این تیم درگیری و رعب و وحشت توسط پلیس دستگیر می‌شود. تحقیقات نشان داد شرور اصلی پرونده که پس از ارتکاب تیراندازی‌ها و مصدومیت چند نفر با تهیه یک جلد گذرنامه جعلی به ترکیه فرار کرده بود، از آنجا با تهیه و بارگذاری پست در فضای مجازی، اقدام به کری‌خوانی و رجزخوانی برای اهالی محله اسدآباد شهریار می‌کرد. 

در ادامه عملیات پلیس پس از بازداشت 4 مرد که حامی مالی اوباش فراری بودند ، 2 نفر دیگر که در پناه دادن و مخفی کردن اوباش‌ها، نقش داشتند را هم دستگیر کردند و 5 نفر دیگر که در اقدامات مجرمانه اوباش از قبیل تیراندازی و فیلمبرداری از اقدامات اوباش و همچنین فراری دادن متهم به کشور ترکیه نقش داشتند، نیز دستگیر شدند.

در بازرسی از مخفیگاه اوباش دستگیر شده و همدستانش، 6 قبضه سلاح کمری، لوله بلند و شکاری، 56 عدد مهمات جنگی و شکاری، یک جلد گذرنامه جعلی کشف و2 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    گرگها؟ مثل همیشه "اشرف مخلوقات" گندی زد و طبق معمول پای حیوانات بخت‌برگشته را وسط کشیدید؟

  • ناشناس
    0

    کی بشه کفتارهای چپاولگر هم به جان هم بیفتند دور نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها