دستگیری مردی با 30 اسلحه دست‌ ساز

مرد سابقه‌دار که در خانه‌اش سلاح می‌ساخت و با ایجاد رعب و وحشت باعث ناامنی در محل زندگی‌اش شده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

دستگیری مردی با 30 اسلحه دست‌ ساز

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در این باره گفت: در پی شکایت‌های مردمی و تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی در محله نبرد اقدام به تیراندازی به سمت مردم می‌کند که یکی از ساکنین مجتمع نیز دچار جراحت شده تیم عملیات کلانتری این محل برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به‌نشانی اعلامی اعزام شدند.

بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متهم ۴۱ ساله با ساخت انواع سلاح دست‌ساز از قبیل کوکتل‌مولوتف و تفنگ ساچمه‌ای اقدام به ناامن کردن فضای مجتمع و ترساندن مردم می‌کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از رؤیت مأموران از محل متواری شد که با هوشمندی مأموران پس از تعقیب و گریز ۱۰ دقیقه‌ای به دام افتاد و در بررسی اولیه از وی یک سلاح ساچمه‌ای دست‌ساز و تعدادی تیر ساچمه‌ای کشف شد و پس از اخذ مجوز از مقام قضایی و ورود به مخفیگاه وی ۷ قبضه سلاح دست‌ساز دیگر، یک اسلحه بادی، باتوم، دینامیت دست‌ساز، ۲ عدد تیر کمان مخصوص پرتاب کوکتل‌مولوتف، تعداد زیادی سلاح سرد، ۴ عدد کوکتل مولوتف و تعداد زیادی تیر جنگی در مجموع به تعداد ۳۰ قبضه انواع سلاح کشف شد.

وی افزود: متهم ۴۲ ساله و دارای سوابق متعدد و تحمل حبس در زندان است و در خصوص موارد مکشوفه اعتراف کرد که همه این سلاح‌های دست‌ساز را در منزل ساخته است.  

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها