دستگیری ۳۰ باند مجرمان جرائم جنایی در طرح کاشف

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در طرح مشترک کاشف و رعد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ۳۰ باند مجرمان جرائم جنایی در این مرحله از طرح کاشف دستگیر شدند؛ همچنین ۱۰ قبضه سلاح گرم از ۸۶ باند کشف و ضبط شد.

دستگیری ۳۰ باند مجرمان جرائم جنایی در طرح کاشف

سردار حسین رحیمی، در طرح مشترک کاشف و رعد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که صبح امروز ۲۵ دی ماه برگزار شد اظهار کرد: ما امروز ۲ طرح را اجرایی و عملیاتی کردیم و مرحله ۶۲ رعد در مجموع ۸۴۱ سارق، مالخر، دستگیر شدند. ۴۲۴ سارق حرفه‌ای و سابقه دار، مالخر و… نیز در طرح کاشف دستگیر کردیم.

وی افزود: ۳۰ باند مجرمان جرائم جنایی در این مرحله از طرح کاشف دستگیر شدند؛ همچنین ۱۰ قبضه سلاح گرم از ۸۶ باند کشف و ضبط شد.

رحیمی بیان کرد: بر اساس اعترافات سارقان و مجرمان دستگیر شده ۲۰۵۸ فقره سرقت در طرح رعد و ۲۶۲۸ فقره سرقت در طرح کاشف کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۴ قبضه سلاح در طرح رعد کشف شد که در مجموع ۲ طرح ۱۴ قبضه سلام کشف و ضبط شد. در طرح رعد ۵۲ پاتوق سارقان، ۴ پاتوق مالخران، ۱۰ پاتوق اراذل و اوباش منهدم شد و از بین رفت.

منبع: آنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مریم
    0

    وووای چه وحشتناک اینا نمیتونن مثل آدم باشن کار کنن دست از آدم کشی و دزدی بردارم باید ادب شن ممنون از نیروی انتظامی که با تلاش بی وقفه آرامش و امنیت و به کشور میاره سپاس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها