عملیات ویژه پلیس برای پیدا کردن کودک گم شده در بازار شهر

جانشین فرمانده انتظامی زاهدان گفت: کودک 4 ساله ای که در ازدحام بازار روز این شهر مفقود شده بود با همت ماموران کلانتری 11 پیدا و به آغوش خانواده بازگشت.

عملیات ویژه پلیس برای پیدا کردن کودک گم شده در بازار شهر

سرهنگ خدارحم فروغی در ادامه با اشاره به انجام اقدامات اولیه پلیس در این راستا گفت: ماموران کلانتری 11 شهرستان زاهدان نیز در گشت زنی های خود در سطح بازار و معابر عمومی، کودک مفقود شده را در خیابان دانشگاه این شهرستان پیدا و از همان لحظات ابتدایی اقدامات خود را برای تحویل طفل مفقود شده به خانوادش آغاز کردند.

سرهنگ فروغی با اشاره به شناسایی والدین کودک و انجام برنامه های قانونی پلیس در این خصوص گفت: کودک پس از احراز هویت والدین، تحویل آنان گردید.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با بیان اینکه عملکرد مطلوب پلیس مسرت و خوشحالی والدین را به همراه داشت گفت: والدین کودک با حضور در دفتر نظارت همگانی پلیس مراتب تقدیر و تشکر خود از ماموران انتظامی ارائه کردند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • محمود
    0

    خودتون میگید کلانتری بعد عکس پلیس راهنمایی رانندگی رو گذاشتید!

  • ناشناس
    0

    با دستگیری در جلوی دانشگاه هنر چه کسی دنبال ایجاد التهاب وجو متشنج در فضای عمومی است؟ سوءاستفاده دشمن از چیست؟ حالا که جامعه آرام شده قوانین مورد نیاز درمجلس تصویب شده ونوبت آرامش اقتصادی داریم به نظر می آید عده ای نان التهاب در جامعه را می خورند ولی نمی دانند که پایه های نظامی را دارند شل می کنند که آنها هم بر روی آن سوار شده اند مگر آنها تافته جدا بافته از این جامعه هستند

  • رابی
    0

    آفرین.چه عملیات بزرگی انجام دادید.بازار زاهدان اول تا آخرش دو دقیقه است که مادر بچه بعد از چند دقیقه بچه را خودش پیدا می کرد.
    هزاران مورد از ناپدید شدن افراد در ایران وجود دارد که تا کنون اثری از آنها به دست نیامده است و پلیس هم هیچ کاری نمی کند.

  • ناشناس
    0

    دستشون درد نکند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها