دستگیری و انهدام باند سارقان مسلح در چابهار

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند 3 نفره سارقان مسلح که با زور و تهدید با سلاح گرم، اقدام به سرقت موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه مالباختگان در چابهار می کردند، با 13 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

دستگیری و انهدام باند سارقان مسلح در چابهار

سردار جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه که باعث رعب و وحشت شهروندان در شهرستان چابهار شده بود، به منظور دستگیری سارقان و پیشگیری از سرقت های مشابه گشت های هدفمند در سطح این شهرستان راه اندازی شد.

 این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس پس از تعقیب و مراقبت در سطح حوزه استحفاظی، 3 نفر راکب موتورسیکلت را که با تهدید چاقو و کلت کمری در حال سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان بودند را شناسایی و بلافاصله با هوشیاری و سرعت عمل ماموران یکی از آنان غافلگیر و دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات صورت گرفته و با رصد های اطلاعاتی، هویت 2 سارق همدست را مشخص و آنها را طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و از این متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری نیز کشف و در تحقیقات تکمیلی متهمان به 13 فقره سرقت اعتراف کردند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها