بازداشت هالیوودی راهزنان مسلح جاده های اهواز/ 2 سارق در درگیری با پلیس کشته شدند

فرماندهی انتظامی شهرستان شوش از دستگیری و هلاکت 3 سارق مسلح جاده‌ای محور اهواز به اندیمشک در این شهرستان خبر داد.

بازداشت هالیوودی راهزنان مسلح جاده های اهواز/ 2 سارق در درگیری با پلیس کشته شدند

سرهنگ روح‌الله یاری زاده، در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره  سرقت مسلحانه  جاده ‌ای در محور اهواز به اندیمشک، به صورت ویژه شناسایی و  دستگیری سارقان  در دستور کار ماموران پلیس شهرستان شوش قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شوش اظهار داشت: در همین راستا ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان شوش با اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی سارقان را شناسایی کرده که در حین تردد در سطح شهر شوش و هنگام دستگیری آنان اقدام به فرار و درگیری با ماموران پلیس کردند.

به گفته این مقام مسئول، یکی از سارقین پس از درگیری با ماموران پلیس در همان ‌جا به هلاکت رسید و 2 سارق دیگر اقدام به فرار کرده که یکی از آنها پس از اصابت تیر از سوی پلیس دستگیر می شود که پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات به هلاکت رسید.

وی گفت: یکی دیگر از این 3 سارق مسلح هنگام فرار اقدام به سرقت خودروی شهروندی شوشی را کرده که پس از تعقیب و گریز از سوی پلیس دستگیر می‌شود.

 یاری زاده گفت:  در این تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری  سارقان مسلح  خشن که در سطح شهر شوش صورت گرفت هیچ صدمه‌ای به شهروندان وارد نشده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوش در پایان گفت، از این سارقان مسلح جاده‌ای، دو سلاح جنگی با ۵ تیغه خشاب، هفت گوشی تلفن همراه و خودرو‌های مسروقه کشف شد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ا
    1

    مرهبا به شما جان برکفان

  • ناشناس
    0

    اینهم کشتید دزدی نمیشه تااصلش درست نشه. هیچه.. تومملکتی که همه به راحتی قاضی میشن وحکم میدن. ولی هیچ کس دنبال علت این نابسامانی نیست. روزی بشه بااین همه افغانی وپاکستانی. همه اسلحه باید داشته باشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها