دستبند پلیس بر دستان ۱۸ اخلالگر نظم عمومی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۸ اخلال گر نظم عمومی در استان خبر داد.

دستبند پلیس بر دستان ۱۸ اخلالگر نظم عمومی در هرمزگان

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز (۲۶ اردیبهشت ماه)، در تشریح این خبر بیان کرد: با هدف پاسخگویی به مطالبات و درخواست های شهروندان مبنی بر برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش همه جانبه ماموران پلیس امنیت عمومی استان و به منظور پاکسازی نقاط و محلات آلوده ، طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در قالب طرح محله محور با هدف مقابله با ناهنجاری ها به مدت ۴۸ ساعت در محلات قدیمی و جرم خیز شهرستان بندرعباس اجرا شد.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: در این طرح در چند عملیات ضربتی ۱۸ نفر از مخلان نظم عمومی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند، دستگیر و در بازرسی از منازل و مخفیگاه‌های آنان ۲ قبضه سلاح سرد از نوع شمشیرو تبر و مقداری مواد مخدر ماری جوانا کشف و دو دستگاه خودرو متعلق به متهمان توقیف شد.

وی با بیان این که در این طرح از تعداد ۷۴ اراذل و اوباش نیز به منظور خودداری از هرگونه ایجاد مزاحمت و اعمال خشونت آمیز تعهد لازم اخذ شد و دیگر متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد سوء امنیتی مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و پاکسازی محل اقدام شود.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    فقط لطفا بفرمایید این مردمی که شما ازش مایه میگذارید کی هستند همین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها