شناسایی و دستگیری متجاوز به عنف در میناب

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یک متهم تجاوز به عنف که در پوشش مسافرکشی مرتکب جنایت می شد شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

شناسایی و دستگیری متجاوز به عنف در میناب

سردار غلامرضا جعفری، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت احدی از شهروندان مبنی بر تجاوز به عنف توسط یک جانی تحت عنوان مسافرکش در میناب و متواری شدن متهم، شناسایی و دستگیری متجاوز به عنف به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: برابر اظهارات شاکی متهم با یک دستگاه خودرو پراید سفید شیشه دودی سوژه های خود را تحت عنوان مسافرکش سوار کرده و باتوجه به اینکه متهم کلیه دستگیره های داخلی درب خودرو را برداشته و افراد به خواست خود قادر به پیاده شدن نبودند به محلی از پیش تعیین شده در جنگل های اطراف میناب انتقال داده و بعد از رسیدن به محل مورد نظر با تهدید به قتل، اقدام به تجاوز به عنف سوژه های خود کرده و سپس در یک محلی آن ها را رها متواری شده است.

سردار جعفری اظهار داشت: باتوجه به اهمیت و حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کاگاهان خبره پلیس آگاهی تشکیل و پس از انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت خودرو و مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافگیرانه متجاوز بعنف در مخفیگاه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با مجرمان و اخلالگران نظم عمومی برخورد خواهد کرد.

وی در پایان تاکید کرد: در صورت لزوم جابجایی و تردد در معبر شهری و بین شهری به ویژه در ساعات پایانی شب از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر تاکسی و اتوبوس های شهری استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری موج
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    این همه گفتند و میگن تاکسی تاکسی تاکسی باز هم!

  • نامید ازآینده
    0

    میناب تاکسي واتوبوسی نیست آقایون مسعولین بی عرضه میناب بیدار وبهوش یاشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها