دستگیری چهار سارق به عنف منزل در سمنان

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری چهار سارق به عنف منزل توسط کارآگاهان پلیس خبر داد.

دستگیری چهار سارق به عنف منزل در سمنان

سرهنگ محمود گیلانی، گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان سمنانی مبنی بر اینکه 3 نفر با روش  بیهوشی  از طریق  آبمیوه مسموم  اموال منزل وی را به  سرقت  بردند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه سارقان از اتباع بیگانه بودند و هیچ‌گونه آدرس حقیقی از آن‌ها در دست نبود، کارآگاهان با تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند محل اختفای یکی از آن‌ها را شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

گیلانی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به سرقت با همراهی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد، اظهار کرد: همدستان وی که همگی از اتباع بیگانه بودند، در عملیاتی پیچیده دستگیر و ضمن بازگشت اموال مسروقه به مال‌باخته، پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی، روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان تأمین امنیت و آرامش روانی مردم را بزرگ‌ترین دغدغه پلیس برشمرد و خاطرنشان کرد: فراجا قاطعانه با مجرمان و مخلان نظم و امنیت در جامعه برخورد می‌کند و از شهروندان می‌خواهیم ضمن رعایت توصیه‌های پلیس در مورد پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها