سارق جنایتکار با خودروی مسروقه واژگون شد

مرد جنایتکار که برای سرقت خودرو، راننده را کشته و با سرعت زیاد در حال فرار بود بر اثر واژگونی خودروی مسروقه و با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

سارق جنایتکار با خودروی مسروقه واژگون شد

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی خودرو در یکی محور‌های مواصلاتی شهرستان آرادان، بلافاصله مأموران کلانتری شهرستان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

مأموران کلانتری در محل حادثه با یک تبعه خارجی مواجه شدند که با وجود جراحت شدید اصرار داشت آسیبی ندیده و مشکل خاصی نیست.

مأموران با مشاهده شدت جراحت و اضطراب شدید وی و خون‌آلود بودن داخل و سپر خودروی واژگون شده به وی مظنون شدند.
سردار حسنی تصریح کرد: با توجه به مدارک و مستندات مشکوک در صحنه، با هدایت و راهنمایی جانشین انتظامی شهرستان که در محل حضور یافته بود و هماهنگی‌های لازم قضایی، وی را به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به بررسی‌های هوشمندانه و بازجویی‌های تخصصی پلیس از مظنون پرونده گفت: در نهایت متهم اعتراف کرد که خودرو را از تهران به مقصد گرمسار کرایه کرده است و با دروغ راننده را به یکی از روستا‌های اطراف شهر گرمسار برده و با چاقو قصد تهدید و سرقت خودرو را داشته که با مقاومت راننده و درگیری فیزیکی با او چند ضربه چاقو به وی زده و او را در همان حالت رها و خودرو را سرقت کرده اما وقتی در یکی از جاده‌های اطراف شهرستان آرادان با سرعت زیاد در حال فرار بوده خودرو واژگون شده است. 
این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: با اعترافات متهم، تیمی از مأموران شهرستان آرادان و گرمسار به محل اعلامی توسط قاتل رفتند و در آنجا با پیکر بی‌جان فردی 45 ساله اهل و ساکن اسلامشهر مواجه شدند.
سردار حسنی در پایان تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    دولت چرا این شغالهای ولگرد را دمشان را نمیکیره از مرز بندازه ت توالت چقد ملت ایران باید از نظر ناموس جنایت وخیانت از این نا همسایگان باید ضربه ببینه به گشورهای دیگه نکاه کنید ببینید چه رفتاری با این کفتارها میکنن شما هم بکنید جانباز وطنم ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها