دستگیری عامل ۱۵ فقره سرقت خودرو در شهرستان سمنان

فرمانده انتظامی سمنان از دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۱۵ سرقت داخل خودرو در شهرستان خبر داد و گفت: این فرد اعتیاد به مواد مخدر صنعتی دارد.

دستگیری عامل ۱۵ فقره سرقت خودرو در شهرستان سمنان

سرهنگ اسدالله ناکینی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان با اشاره به دستگیری سارق سابقه دار در این شهرستان بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح حوزه استحفاظی سمنان، به تعدادی از کارکنان خبره کلانتری ۱۱ شهدا مأموریت رسیدگی به این پرونده‌ها داده شد.

وی با بیان اینکه مأموران تمامی سعی و تلاش خود را در راستای دستگیری سارق به کار گرفتند افزود: انجام‌گشت های محسوس و نامحسوس و سرکشی از پاتوق افراد معتادان یکی از اقداماتی بود که در این راستا صورت گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: سرانجام سرنخ‌هایی از سارق سابقه دار که اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی داشت به دست آمد لذا پس از هماهنگی قضائی و دستگیری سارق در یک عملیات غافلگیرانه، تعدادی وسایل متعلق به مالباختگان از وی کشف و ضبط شد.

ناکینی اضافه کرد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی پلیس به ۱۵ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد و با دستور قاضی پرونده روانه زندان شد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها